petak, 26.07.2013.

Mobilni telefon

Sjedim, pogleda prikovana na mobitel.
Spremna sam za pokret. Samo čekam posljednju potvrdu.

Zbog nje, raspuštena kosa mi miriše kao proljeće.
Zbog nje, stopala su mi utegnuta u ženskaste sandale.
Zbog nje, obućena sam po konvencionalnim pravilima ljepote.

Da, čak i to!

Nestrpljivo lupkajući podužim, nepromjenjenim noktima po stolu, iščekujem.

Kosa mi smeta.
Sandale me žuljaju.
U odjeći se osjećam neugodno.
No, izdržat ću. Zbog nje.

Napokon, mobitel se oglašava.
Mrštim se nakon što ugledam poziv, a ne poruku.

Halo? Hej, bok! Aha... a joj. Ma ne, razumijem, nema veze, stvarno, nisam se još niti krenula spremat'. Vidimo se onda nekom drugom prilikom. Bok!

Maločas prpošni osmijeh naglo zamjenjuje mrštenje.

Izuvam se.
Presvlačim se.
Vežem kosu.
Odlazim, s knjigom pod rukom.

Na mobitelu, zaboravljenom na stolu, nalazi se jedna sićušna, nezadržana suza.



Oznake: pisanje


19:33 | Komentari 14 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.