nedjelja, 01.05.2011.

Pismo stanovitom profesoru

Poštovani profesore V.S.,

pišem Vam ovo pismo s iskrenom namjerom da raščistimo nesuglasice do kojih je došlo. Znam da naša suradnja, koja traje skoro pa dvije godine, nije bila najprodukivnija, ali ne vidim povoda za takve drastične radnje koje ste poduzeli u poslijednje vrijeme.
Ja se na svim Vašim predmetima jako trudim, te ne vidim razloga za grubo verbalno izražavanje kojemu sam ponekad izložena. Ja sam svjesna da znam ponekad biti teška kao osoba, ali smatram da je povisivanje glasa sasvim nepotrebno.

Nadalje, smatram da su geste koje upučujete mojim roditeljima i svojim štovanim kolegama u vezi mene nadasve pretjerane. Ni jedan od vaših štovanih kolega do sada nije rekao da smatra da su moje mentalne sposobnosti ispod one razine koja je potrebna za shvačanje nekih pojmova. Također, ni jedan od njih ne smatra da je održavanje satova za mene uludo trošenje vremena i da ja nemam pravo otići se raspitati u zbornicu nakon izostanka profesora više od 25 minuta.

Svjesna sam da Vi smatrate da ljudi koji nemaju baš puno talenta, poput mene, nisu vrijedni da im čovjek poput vas prenosi svoje znanje, i da trebate biti posvečeniji osobama s velikim potencijalom, no mislim da niste svijesni da je takvih osoba ustvari vrlo malo, te kada biste podučavali samo takve ljude, ne biste imali dovoljno sati za popunjenje satnice.

Nadalje, smatram da vjersko opredjeljenje ne smije biti prepreka u bilo kakvoj vrsti međuljudskog odnosa bilo koje vrste, a kamoli odnosa na relaciji profesor-učenik. Osobno me prvrijedilo što Vi smatrate da sam ja nesposobna pojmiti značenje glazbe zato što ne prisustvujem učestalo misnom slavlju, kako Vi smatrate da bi trebala, i zato što se glazba koju slušam u svoje slobodno vrijeme ne sastoji od liturgijskih pjesama, nego od pjesama koje crkvu bas i ne prikazuju u najboljen svijetlu.

I na kraju, molim Vas da svoju naklonost prema nadarenim učenicima ne pokazujete javno i drastično, zbog toga što i netalnetirane osobe poput mene ipak imaju osjećaje i mogu vaše postipke smatrati favoritiziranjem, utemeljenim na obiteljskom poznanstvu i zajedničkim interesima, a ne na zaslugama i vještini.

Srdačan pozdrav,

Zvijer


P.S.
Kretenčino jedna stara, cijeli praznici su mi otišli na živciranje oko harmonije i partitura, te ti je bolje da me pustiš na ispit!
burninmadheadbangmadpuknucublablaburninmadburninmadburninmad

Oznake: glazbena, talent


23:38 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.