nedjelja, 09.01.2011.

Ljutnja, histerija, bijes... Nazovite to kako hoćete...

Ja sam osoba koju opčenito nije baš teško naljutiti, ali istinski me razbjesniti je već malo teže. Ali, ima osoba kojoj to fantastično ide od ruke.To je moja predraga sestricaburninmadheadbangmadpuknucublabla.
Mislim, s njom je uvjek nekakvo ratno stanje, ali u zadnje vrijeme je stvarno pretjerala. Najme, uočila sam kako neke, ne baš neke važne, ali ipak meni potrebne stvari misterijoznoeek nestaju iz moje sobe. Isprva sam mislila da sam ih samo negdje zametnula, ali nakon nekog vremena uočila sam ih kod sestre, koja ih je bestidno koristila. Mislim, da me pitala da li ih može posuditi, možda bi joj ih posudla, ali normalno da ću biti ljuta kad vidim da mi je rovala po sobi.burninmadbanglud
I napravim se ja kao glupanut i pitam nju otkud joj to. I mala počne nešt izmisljat da je uzela samo da pogleda, da sam joj ja sama dopustila da to uzme kad god zaželi i sličnoeek. Pa kako se čovjek ne bi naljutio da ti neko tako besramno laže u lice? Kad sam ju već ulovila, mogla bi mi bar priznat i ispričati se, ali neeeerofl. I kao da čovjek onda ne poludimad?
To me podsjetilo na događaj koji se zbio nekoliko dana prije kraja polugodišta i baš zbog toga sam se toliko naljutila. Posudila sam svoju Zvijerkiss ( kalkulator marke Casio fx-991 ES, propisani model koji je jedini dozvoljen za korištenje na državnoj maturi) jednoj ženskoj iz drugog razreda, uz strogu napomenublabla da ga želim nazad cijelog to odmah poslije testa.
I vrati meni ženska kalkulator, kad ono, to nije moja Zvijerburninmad. Nažalost, nisam to mogla dokazati zato što mi je (ironično) taman koji dan prije pala naljepnica po kojoj sam mogla dokazati da je moj. Ali, kad sam uzela ovaj kalkulator koji mi je vratila, znala sam da nije moj samo po tome kako mi leži u ruciyes.
Da, da, znam, znamrolleyes, zvuči smiješno, ali je istina. Pod prstima mogu razlikovati koja je zvijer moja a koja nije. Na orkestru od nas 7 flautistica 5 nas ima isti model flaute i uvjek po opipu znam koja je moja a koja nije, pa kako onda ne bi mogla znati koji je moj kalkulatorlud? I sad ja naravno izmišljam, pravim budalu od nje, radim scene i sl.namcor
I šta da čovjek sada radibang? Ne mogu na osnovi osjećaja dokazati da je moj, nitko mi neće vjerovati. Doduše, ja sam ukazala na neke ogrebotine i oštečenja koja nisu postojala na mojoj Zvijeri, ali ženska je samo rekla da ne serem, da mi ga je vratila točno onakvog kakvog sam joj posudilaeekeekeekeek. I šta ću ja sad? Ženska je dobila novi, očuvani kalkulator u zamjenu za sjebani i ne mogu napraviti ništa po tom pitanju. Da to nije bilo baš tik prije praznika, možda bih mogla nešto i napraviti, ali sad je gotovo. Kasnije sam od jedne kolegice iz razreda saznala da su i njoj u tom razredu drpili Zvijer.namcor
Pouka je jasna, naravno, ali koja mi je korist od pouke kad sam ostala bez svoje Zvijericry? Baš me briga, sad bi baš moga bit ne kučka, nego kučketina i NIKOMEburninmad NIŠTAmad NIKADpuknucu više posuditi, ali znam da to ne ću napraviti, zato što sam fucking previše popustljivarofl.


Muse - "Hysteria"

It's bugging me, grating me
And twisting me around
Yeah I'm endlessly caving in
And turning inside out

'cause I want it now
I want it now
Give me your heart and your soul
And I'm breaking out
I'm breaking out
Last chance to lose control

It's holding me, morphing me
And forcing me to strive
To be endlessly cold within
And dreaming I'm alive

'cause I want it now
I want it now
Give me your heart and your soul
And I'm not breaking down
I'm breaking out
Last chance to lose control

And I want you now
I want you now
I'll feel my heart implode
And I'm breaking out
Escaping now
Feeling my faith erode

Oznake: sestra, kalkulator


20:48 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 05.01.2011.

Knjiga vs. maskara

Danas sam naučila, ne, bolje rečeno potvrdila (nije da to nisam znala od prijerolleyes) kako nije dobro iči u šoping sa extra fensi ženskom. S takvom ženskom ne možeš ni uči u DM, a da ona ne uoči nešto: novoheadbang, poboljšanorolleyes, promjenjenu ambalažueek i sl. S njiom moraš satima stajat i gledat kako se ona dvoumi između nekih 10ak vrsta naušnica da na kraju ne bi uzela ni jedne. Al, ok, sve je to podnošljivo (mislim, da nijeheadbang, ne bi ju zvala da ide sa mnomdead) dok mi zenska ne počne prigovarat za neke stavrno glupe stvari.
Jedna od njih je bio progovor zašto sam ja spremna dati 100 kn za novi dio „Kuće Noći“kiss a nisam spremna dati 80 kn za neku tamo maskarubang. Kad sam ja nju prvi put čula da govori tako nešto, htjela sam joj odvalit takvu šamarčinumad da joj se glava još i sad ne bi prestala vrtiti. Kako netko može uspoređivati jednu knjigu sa nekom šminkom? Meni, koja od šminke aktivno koristim labello, to je potpuno neshvatljivo. Kako se neka stvar, koja ima svoju duhovnu i (u nekim slučajevimacool) kulturnu vrijednost može uspoređivati sa nekim sjajilom? Knjiga je postojala puno prije nego što je nekom palo na pamet da izmisli sjajilo. Knjiga je predmet pomoću kojega su ljudi generacijama prenosili stečeno znanje drugim ljudima i apsolutna je uvreda knjizi da se uspoređuje s nekim suvremenim nepotrebnim izumom.
A kako glasi replika gore nevedene fensačeeek? „Knjigu možeš pročitati i online.“dead
Na TU rečenicu opet sam je poželjela spucat u glavuburninmad. Nije bit u tome da nešto mogu naći na Internetu. Knjiga sama po sebi ima veču vrijednost od same priče koja se nalazi u njoj. Nju mogu, gledajući kao buduči ekonomist, svrstati kao dugotrajno materijalno dobro. Za 50 god neke tamo maskare odavno neće biti,a knjiga moze trajati i puno, puno duže (ako se na nju pazi, naravnofino).
Znam da je danas puno ženskih koje bi ovaj moj post proglasile smiješnim i uzaludim, kojima je samo stalo do izgleda i dečkiju i kava i šta ti ja znam čega sve ne, ali također znam da negdje postoje moji istomišljenici, koji bi svoj novac prije dali na knjigu koja ih neće usrećiti samo sad, nego će kasnije svojoj djeci ili unucima moći pokazati dio svoje mladosti koji ih je usmjerio da postanu onakvi kakvi jesu.

Image and video hosting by TinyPic

Znam da ovo sve zvuči malo fejkavo, ali ja sam nepopravljivi gik i teško mi je ne pisati post kao školski sastavak kad se zanesem.beljzuborofl

Oznake: knjige, maskara, dojmovi


20:12 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 03.01.2011.

Neke stvari jednostavno ne možeš popraviti...

U prošlom postu sam pisala o svojim novogodišnjim odlukama, i vjerujem da sam spomenula nešto o slanju linka tog posta osobama na koje se odnosi. Pa, poslala sam im link, i nije im dugo trebalo da reagiraju. A sad, reakcije su bile pomalo... Pa, ne ću reči neočekivane, ali nisu bile visoko na popisu reakcija koje očekujem. Zapravo, sad kad malo bolje pogledam, ne znam zašto mi nisu prve pale na pamet.
I nakon što sam ja, dobronamjerna koliko vec mogu biti, svojim tzv prijateljicama linkala ovaj post, jedino sto su rekle bilo je, citiram:
Ženkska 3: ala -.- .
Ženska 1:hahahahahaahahahahahahahahaha xD .
Ženska 2:bas to,drugo nis nemam za rec .
Ženska 1:a jbg-a....mozda joj se neke zelje i ostvare..... .
Ženska 2:sam nek ona vodi svoju brigu,i svoje probleme i bit ce sve ok,najvise mrzim kad mi se netko petlja u zivot a zna o meni i o svemu bas nista
Dakle, sad službeno mjenjam svoje novogodišnje odluke koje se odnose na te 3 ženske u jednu: Idite sve 3 u ku*ac!
Ja vam pokušavam pomoći, a vi mene ismijavate! Dosta mi je!burninmadheadbangmadpuknucu Službeno vas se odričem.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: novogodišnje odluke, dojmovi


18:41 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 02.01.2011.

Stigla je nova godina... Ali da li je išta drugo novo?

I eto, stigla je nova godina. Neki su je docekali uz obitelj, neki uz ljubljenu osobu, a neki je se bas i nisu u stanju prisjetiti. I kao i svake godine, vrijeme je da se sastavi popis odluka koje namjeravamo ostvariti ove godine, iako znamo da ce to do kraja veljace pasti u vodu. Moj popis odluka bas i nije neki najzahtjevniji ili najzanimljiviji, ali potruditi cu se ispostovati ga.

Dakle, moje ovogodišnje odluke su:
1. Pogledati cu sve epizode Yu Gi Oh GX-azujo (ovo je jedna od mojih extra frikovskih opsjednutostidead + to sam odradila još jucer, tako da mjesec jos nije ni poceo a ja sam vec na limitu s potrosnjom kad nemam flatdeaddead)
2. Procitati cu sve nastavke "Kuce Noci" koji izadu ove godine.fino
3. Steci cu sto vise mudrosti na primjeru drugih, tako da sebe ne dovodim u govna tako cesto.headbang
4. NECUburninmad pasti partituremad na kraju skolske godine, takoder i klavirpuknucu i harmonijuheadbang i poceti cu OZBILJNOwink uciti tako da se ne moraj zivcirat zbog prolaska ili pada iz gore navedenih predmeta (kao prošle godinenononamcor).
5. Dati cu svojoj sestricni popis stvari zasto ona treba prekinuti sa svojim deckom odmah SAD.rofl
6. Ako napravim ovo pod brojem 5. vise se necu druziti s njom zato sto znam tko ce izvuci kraci kraj ako ju natjeram da bira.tuzan
7. Napraviti popis svih razloga zbog kojih NE bi trebala pokusavati nista sa odredenom likom i predati ga drugoj prijateljici koja je smrtno zatelebana u lika za kojeg znam da ce ju povrijediti.lud
8. Ako napravim ovo pod brojem 7, trebat cu poceti traziti nove prijatelje.dead
9. Natjerati 3. prijateljicu da napravi nesto sto je trebala napraviti jos sa 12 godina, zato sto ce joj to nesumljivo pomoci na ljubavnom polju.zubo
10. Pa, isprva sam mislila odluciti da cu ove god uci u OZBILJNUrolleyes vezu, ali s obzirom na moj karakter i moju narav, mislim da cu to ostaviti za sljedecu godinu.nut

Pa, to je podosta odluka, i bilo bi dobro da se pozabavim njima sto prije. Ali ako provedem neke od gore navedenih odluka, zivot mi se moze i vise nego mnogo promjeniti. U zadnje vrijeme previse sam puta pregrizla jezik. S tim trebam prestati ODMAH. Najvjerojatnije cu poceti slanjem linka ovog posta trima gore navedenim osobama, pa cemo iz toga vidjeti me te osobe malo poznaju, i kako misle da su one jedine koje se mogu promjeniti. Istina, ovo ce sigurno prouzrociti neke probleme, mozda i nesavladive, ali kasnije barem necu moci reci da nisam ni pokusala.


Image and video hosting by TinyPic
Yu Gi Oh GX yaoi njami !

Oznake: novogodišnje odluke


18:23 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.