dan 30. TAJLAND ADVENTURE

26 siječanj 2012

.....Dubai.......Frankfurt.....14,20 pm.....napokon kuči....

.....18 pm......Split....centar grada.....nigdje nikoga.....zatvorene radnje.....
prazne radnje.....izlozi obljepljeni kartušinom......imamo RVACKU.......ozbiljne
face......jeben ti ovakvu zemlju.......OČU NAZAD....NAZAD.....uskoro........

Na kraju putovanja nešto ti bude jasnije , svakako ne postaješ pametniji.........
....iskusniji možda.......

Ako odem, možda se nikada više neću vratiti... gradio sam dvorce u oblacima.....na zemlji se zadovoljavao ruševinama. ...ako odem , možda se izgubim na putu od ponosa do očaja ili zauvjek zapnem između tvoje slabosti i svoga inata... najjači sam kada se naoružam slabostima ..tvojim.. ..a tek svojim... ako odem.. ..prodaću ti samoću......skupo.......kao što si ti meni šaku svoje ljubavi.......

Znaš li šta me najviše plaši , ako odem.... možda ću otići sa osmjehom... ....tebe se tek ponekad , kada te drugi spomenu... iz navike sjetim.....

Možeš tražiti moguče i nemoguče...da zauzvrat nista ne vratiš......da se koristiš mojom dobrotom .....zauzvrat samo tvrdo srce pokažeš.....možeš koliko hočeš....ali ne i dokle hočeš....kad se upali crveni signal u mojoj glavi...a prsti se umore od stalnog gledanja kroz njih...to je kraj za sve i svakoga...bez izuzetka...anđeo sam kad volim...ali i vrag kad prebolim.....

kad ti život projuri ...sjeti se....vrijedilo je smijati se i plakati.....kad ti se čini da sve loše je...da nema povratka ni sreće...nekome stalo je... .ima smisla i onda kad ga nema...ima nade i onda kada nestane...život nije uzaludna bitka...svaki trenutak je vrijedan......život je samo jedan....

Prestani trošiti vrime na pogrešne ljude.....ako te neko želi u svom životu, neka ti napravi mista..... nikada se ne trudi oko onih koji konstantno potcjenjuju tvoju vridnost.....ne zaboravi da su pravi prijatelji uz tebe kada se osjećaš najgore , a ne kada si u svom najboljem izdanju



... moj karakter to sam JA , a moje ponašanje ovisi o TEBI.....negdje između tvog lutanja....mog čutanja i naših maštanja....lebdi čitav moj svjet...


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

POGLED SA ŠANKA

23 siječanj 2012



O, ženo, tvoje usne idealne
i tvoje lice okrenuto Gradu
lani su bili otrov mome jadu,
čavao mome lijesu - ili malne.

Hvala ti što si uzduž staze kalne
u obmana me zadržala hladu,
i mome žednom, mome žednom padu
pružila putir neke patnje stalne.



Jer čista suza biva vrelo zvuka,
i genij spasa lice Beatrice;
a tužna vila nije sjena puka.

Duboka rana biva tajno biće,
a što je duša, što je duša tanka?
- Taj sanak sjenke, il' ta sjenka sanka?



Tin Ujević
Vedrina


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

PAS JE PSU PAS

22 siječanj 2012

Jedna trećina Amerikanki kaže da se radije povjerava svom psu nego mužu.









Laboratorija za psihološko istraživanje Mindlab International , ustanovila je,
da se svaki drugi vlasnik psa osjeća opuštenijim u društvu kućnog ljubimca.



www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

F A C E

21 siječanj 2012

Čitajući romane i druga književna djela, zamišljamo junake o kojima se govori. U tome nam pomažu opisi njihovih vanjskih i unutarnjih osobina.
Vanjski portret je opis vanjskog izgleda lika - njegova stasa, odjeće, dijelova tijela, pojedinosti izgleda, kretnji. Vanjski se portret ostvaruje opisivanjem.
Opis postupaka i ponašanja lika, njegovih sposobnosti i vještina, psiholoških stanja, osjećaja, mišljenja, odnosa prema drugima i drugih osobina naziva se unutarnji portret. On se ostvaruje opisivanjem, pripovijedanjem, navođenjem riječi (govora lika), ali i prosudbama i komentarima pisca.

Tin Ujević
Autoportret

"Portreta ja nemam; slikar koji bi ga imao izraditi
morao bi nadići sama sebe
i sa mnom se skladiti,
a to je nemoguće,
jer niko ne zna ko sam ja
i, pravimo se, ni ja sam".

"No nije me sram:
ja znam svoju cijenu,
čvrstu ko granitnu stijenu,
znam da sam jedini i sam
ondje gdje me niko neće stići,
ni zmaj..."

"Autoportret: najprije treba imati crte
ustaljene i škrte
i stav za vječnost i pozu za vrijeme;
a ne da vas buše, ni da vas vrte,
ni razapinju na svoje dileme...."

"Veliki dio našeg portreta
jest naš stan i odijelo
i njegovano tijelo
u kočiji velikog svijeta...."

"Mene zasipa bijeli prah cigareta
po kaputu,
a ja sam vječno tragana silueta
na putu."

"Vukući noge bez galoša
preko blata i gliba
kao ranjene noške ptica -
dok mi dim izgriza oči
u zakutnim kafanicama
gdje se rijetko predstavi
sablasno sunašce."

"Vidi što od mene učiniše duga nezaposlenost
i javni nerazum i bekrijanje -
i u spletkarenju i kleveti prezaposlenost. "

Tin Ujević
SVAKIDAŠNJA JADIKOVKA

"Kako je teško biti slab,
kako je teško biti sam,
i biti star, a biti mlad!"

"I biti slab, i nemoćan,
i sam bez igdje ikoga,
i nemiran, i očajan."

"I gaziti po cestama,
i biti gažen u blatu,
bez sjaja zvijezde na nebu."

"Bez sjaja zvijezde udesa,
što sijase nad kolijevkom,
sa dugama i varkama."

"- O Bože, Bože, sjeti se
svih obećanja blistavih
što si ih meni zadao."

"O, Bože, Bože, sjeti se
i ljubav, i pobjede
i lovora, i darova."

"I znaj da Sin tvoj putuje
dolinom svijeta turobnom
po trnju i po kamenju,"

"od nemila do nedraga,
i noge su mu krvave,
i srce mu je ranjeno."

"I kosti su mu umorne,
i duša mu je žalosna
i on je sam i napušten."

"I nema sestre ni brata,
i nema oca ni majke,
i nema drage ni druga."

"I nema nigdje nikoga
do igle drača u srcu
i plamena na rukama."

"I sam i samcat putuje
pod zatvorenom plaveti,
pred zamračenom pučinom,"

"i komu da se potuži?
Ta njega niko ne sluša,
ni braća koja lutaju."

"O, Bože, žeže tvoja riječ
i tijesno joj je u grlu,
i željna je da zavapi."

"Ta besjeda je lomača
i dužan sam je viknuti,
ili ću glavnjom planuti."

"Pa nek sam krijes na brdima,
pa nek sam dah u plamenu,
kad nisam krik sa krovova!"

"O, Bože, tek da dovrši
pečalno ovo lutanje
pod svodom koji ne čuje."

"Jer meni treba mocna rijec,
jer meni treba odgovor,
i ljubav, ili sveta smrt."

"Gorak je vijenac pelina,
mračan je kalež otrova,
ja vapim žarki ilinstak."

"Jer mi je mučno biti slab,
jer mi je mučno biti sam -
(kad bih mogao biti jak,"

"kad bih mogao biti drag) -
no mučno je, najmučnije
biti već star, a tako mlad!"

Tin Ujević
Tajanstva

"Ko sam i što sam , što ću , koga volim ,
što tražim , kuda idem , za čim lutam ?"

"Uzalud nebo za odgovor molim ,
uplašen sobom svoje suze gutam ,
tajanstvo stvari i života zebe ,
ne poznajem ništa , a najmanje sebe..."

Ljepota - istinska ljepota - prestaje gdje produhovljeni izraz počinje. Duh je sam po sebi neka vrsta prekomjernosti te uništava sklad svačijeg lica. U času kad čovjek sjedne i počne razmišljati, on vam se sav preobrazi u nos ili čelo ili u kakvu drugu grdobu. Ta pogledajte samo intelektualce koji su imali uspjeha u svojoj profesiji. Oni su izrazito ružni! Dakako, izuzevši one u crkvi. No u crkvi, dabome, ne misle. Biskup s osamdeset godina i dalje govori ono isto što mu rekoše neka govori dok je bio osamnaestogodišnji mladić, i razumije se, uslijed toga uvijek izgleda upravo dražesno.


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 29. TAJLAND ADVENTURE

19 siječanj 2012

.....idem kući....let Bangkok Dubai u 20,20 pm....gdje izgubit dan....
Čajna taun....gužva....lova leti na sve strane....nema čega nema......



sušeni jelenji penisi.......



peraje morskog psa.....



konzervirani majmunski mozak sa komadima lubanje za serviranje.....



jelenji rogovi....valjda za nas rogonje.....



pečene svinjske glave....



patke......



uličice.....



uličice....



stanka za čaj......



neda mi se dignut....blejim u masu....previše informacija...................

....18 pm aerodrom.....









dolazim opet......

www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 28. TAJLAND ADVENTURE

18 siječanj 2012

.....čajna taun....gužva...pripreme za kinesku novu godinu...



Sian Vu mi ljubazno ustupa instrumente....rubini su vrhunski.......



....preporuka srbina Pere konja otvara sva vrata....siguran sam da se neču
osramotiti kod Finca....Sian odvaja 16 komada....nebrušeno 92 karata.....
dosta mi je vrhunski brušenih 30 karata....ruka ruci...ok........
....taxi...mala neugledna ulica kraj smrdljivog kanala....slijepo crijevo Bangkoka....




....u tom tekućem blatu i fekalijama love ribu......







....slatkorječivi finac....indijska škola trgovanja....ja glup ko tava....gledam ga ka boga....gutam ga očima....divim mu se.....igra je počela.......čaj....
malo gorkast.....



....otvara se....rastava u Finskoj....bjeg što dalje....Bangkok....hobi pretvara
u posao....jebote , čovjek ima moju priču....osječam da me secira......
puštam se niz rijeku......izbjegavam hridi....udarci sa svih strana....
smješkam se......



...."slučajno" dolazi indijac....živi u Mumbaiu....specijalnost ruby.....sirovo
prelazi na stvar.....može li vidit robu....Finac smekšava....ja se glupavo
smješkam.....zelena plastična kesa....plava kofica....1812 grama loma....
malo više od 9000 karata....idem u toalet.....namjerno se zadržavam duže



.....Pero nazovi me za desetak minuta....roba nije loša....boja bi mogla
bit i bolja....ima dosta inkluzija....preoštri rubovi....dosta otpada kod brušenja.....halo...da dolazim za sat vremena.....ako ste pogledali ja bih
spremio robu....vidimo se sutra.....promisli te....na vratima me sa smješkom zaustavlja Finac.....posao treba završavati....život je tako kratak
....koliko....xxxxxx $.....može + xxx karata plavog safira i 2 kg koralja......
xxx karata safira sitnijeg i 1,5 kg koralja......zvona u glavi....Zoki ti si kralj.....



u "mom" baru je bio raj.....u mom baru sam bio kralj.....zvono...tura lokalu..
zvono....tura lokalu.....zvono....zvono.......................





www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 27. TAJLAND ADVENTURE

17 siječanj 2012

....KRUNGTHEPMAHANAKHON AMONRATTANAKOSIN MAHINTHRAYUTTHAYA MAHADILOKPHOP
NOPPHARATRATCHATHANIBURIROM UDOMRATCHANIWETMAHASATHAN AMONPHIMAN - AWA
- TANSATHIT SAKKATHATIYAWITSANUKAMPRASIT.................

....City of Angels, Great City of Immortals , Magnificent City of the Nine Gems, Seat of the King , City of Royal Palaces, Home of the Gods Incarnate ,
Erected by Visvakarman at Indra's Behest.....................

......najjednostavnije BANGKOK.....

.....9 am...."prevoz" ispred hotela......ka švicarski sat je.....moran bit u17 pm
u Sanghla Buri na granici Tajlanda i Miamara (Burme)......nekih 480 km.......
cesta je u rangu lošijeg autoputa.....možda se posriči........



obične ceste su ispod autoputa.......



na autoputu....

vrijeme oblačno....vlaga abnormalna....nervoza.....da nije navlakuša......
tip je simpa....iskustvo mi govori da se treba čuvat dječjih faca..........
.....vožnja ugodna , sigurna....profi...
.....solana za solanom.....sol se prodaje na bancima kraj ceste ka mandarine u Opuzenu......







.......11,15 sati....Kanchanaburi....negdje na pola puta....."veza" predlaže
sat vremena odmora u Tiger Temple....dolini sa hramom gdje budistički
svečenici žive sa tigrovima....







.....u daljini planine....granica sa Burmom.....sve smo bliže cilju..........
....otupio si Zoki......alarmi u glavi miruju....sto posto je sve u redu.......





.....više nema snimanja.....zamolio je veza..................................................

.....povratak......ugodno čavrljanje....zadovoljan.....još nisam za bacit.......
više nam se nigdje ne žuri.....svračamo na mjesto gdje se snimao film
"Most na rijeci Kwai"......puno turista....





........hotel.....tuširanje.........tuširanje...............................


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr



dan 26. TAJLAND ADVENTURE

16 siječanj 2012

.....dan D...izlazin...vani oblačno...
.....8,45....vizita....sve ok....mogu ić....ekipa za plačanje....alians platio......
mogu , ali gdje otiči.....praznina u glavi.....nemam ideje.....ima ona stara.....
pomalo glupa ali "pametna".....ako ne znaš odakle , a ti kreni od početka......

MOLIO BIH KARTU ZA BANGKOK.......imate letove u 13,30....15,30...18.....
seka daj za prvi.....taxi....aerodrom....skeneri......dragi putnici let do Bangkoka
traje 1,35 sati........u slučaju.....maske...sljetanje na vodu...izlazi....................



.....hotel Cozy Villa....tu sam već stara faca...domaći....ista soba...20% skonto
tri dana...putujem 19.01. popodne........NANA luđi dio Bangkoka.....moj bar.....
piče za ekipu.....mogu ti sredit nebrušene iz Burme....neman ti ja love.......
ja san ti student....glup ko tava.....ne seri , interesira si se , reka mi je srbin.....
....alo....može sutra....dođi na piče......plačaš "vezi" 2500 bahta....tamo
kupiš ili ostaviš.....nema priče.........
.....ruka....ok...al mi pamet smeta............................................................


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr




dan 25. TAJLAND ADVENTURE

15 siječanj 2012

....nedilja...dopizdilo mi je ležat...oču vanka....vizita....svi testovi vrhunski.....





....zamolio sam doktora da mi napiše otpusno pismo....čovjek zadužen za financije objašnjava....sređivanje svih papira , garancija , alians osiguranja
može potrajati šest do sedam sati....jebote....teško te prime al te još teže
puštaju vanka.....okreni pilu naopako....a šta bi i radio vanka....vručina...oko
tebe glupaste face koje se samo smješkaju....turisti bauljaju od šanka do šanka....nepregledeno duge prljave plaže....taj žene spremne raširit noge za sitne pare...
....bog blagoslovio ekipu koja je izmislila internet....mala Božanička ubila tipa..
sičan joj se oca i matere.....upozna san ih kod pokojnog kipara Mirka Ostoje...
stariji ljudi , male blizanke....sidimo u dvoru ispod šipka....duplikati ruše sve oko sebe....Andrija , tako in se zva pokojni čača , crveni....ja ka najmlađi
probam smirit "kuge".....dica zašto ljutite didu...nikad više nije progovorio
rič sa mnom....bog mu da pokoj , bija je dobar čovik......

....ručak...straj me i pogledat spizu....počela mi se gadit....spiza = wc.......
dobra šema za smršavit....



=



.....fali mi moj prozor....more...Makarska...Brač ...Split...sve ti je tu isprid
tebe....
....nije loš ni ovaj pogled....ka da viriš iz mišje guzice....nekoliko kokosovih
palmi , brdašce , nebo.....



....definitivno sam odlučio OČU KUĆI....znam...nisam karakter...neću održat rič....60 dana na putu....možda bi i izdrža da sam od prvog dana bio sam.....stalno tražit kompromise sa osobom koja nema nikakve interese..
........BOLNICA.........podvlačenje crte.....dosta vremena za razmišljanje....
........u životu si uvik bio borac.........reži.........drastično reži.......bolit će...
........zar ne boli i sada....bol mi na uši izlazi....

...opet spiza....ne....pojest ću samo juhu i krekere....totalna blokada na hranu.....
.........HRANA = WC.....



=



....opet infuzija...antibiotik.....







...preljubazne...nasmiješene sestre....





.....oču kuči....pun kufer mi je smješkanja...očijukanja...koketiranja.........
.....oču kuči....oču namrgođen...preziran....zločest....i kakav god hočeš
naš domači pogled.......počela mi je falit ta naša jadna ljubomora i zloča..
....ovdje postajem premekan...pizdast....


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr






dan 24. TAJLAND ADVENTURE

14 siječanj 2012

.....bolnica....2 sestre su me okupale....sigurno moraju bit dvi da in šta ne padne na pamet.....divile su se mom velikom tigru...mislim na tetovažu na ramenu.....temperatura , krvni pritisak....pa tako svaka dva sata.....antibiotik..
..tablete....što pojedem u roku 15 minuta izbacim....ima boga...tija san smršavit....dobivan bocu za bocon infuzije.....





Internet....putnički proljev :

"Ljudi koji posjete nekim stranim zemljama su na rizik za putnički proljev, što je uzrokovano konzumiranjem hrane ili vode za piće kontaminirane s bakterijama, virusima ili parazitima. Putnički proljev može biti problem za osobe koje putuju u zemlje u razvoju u Africi, Aziji, Latinskoj Americi i na Karibima. Posjetitelji u Kanadu, u većini europskih zemalja, Japana, Australije i Novog Zelanda nemaju mnogo rizik za putnički proljev."

"Da biste spriječili putnički proljev, osobe koje putuju u zemlje u razvoju trebale bi izbjegavati

piti vodu iz slavine, koristeći vodu iz slavine za četkanje zubi, ili pomoću leda od vode iz slavine
piće nepasteriziranog mlijeka ili mliječnih proizvoda
jesti sirovo voće i povrće, uključujući i salate i voćne salate, osim ako ogulite voće ili povrće sami
jesti sirovo meso i ribe
jesti meso ili školjke koje nije vruće kad se poslužuje
jesti hranu od uličnih prodavača

Putnici mogu piti flaširana voda, bezalkoholna pića, tople napitke i, kao što su kava ili čaj.

Ljudi zabrinuti putnički proljev treba razgovarati s liječnikom prije putovanja. Usluga zdravstvene zaštite može preporučiti da putnici donijeti lijek s njima u slučaju da razviju proljev tijekom putovanja. Zdravstveni radnici skrb može savjetovati neki ljudi, osobito osoba s oslabljenim imunološkim sustavom, uzeti antibiotike prije i za vrijeme putovanja kako bi se spriječio putnički proljev. Rano liječenje antibioticima može skratiti nastup putničkim proljev. "


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr


13 siječanj 2012


dan 23. TAJLAND ADVENTURE

...bolnica....sve moguće pretrage...."generalni servis"......sestre zuje oko mene kao pčelice Maje.....



dijagnoza Acute diarrhea with mild dehydratica....
internet...prevedi....

"Akutni proljev se definira kao nagli napad od abnormalno visok tekući sadržaj u stolici: više od normalne vrijednosti od 200 g / d tinejdžera i odraslih. Ova situacija se obično podrazumijeva povećanje učestalosti stolice, koja može biti u rasponu 4 do 5 na više od 20 puta dnevno .Sadržaj prošireni vode u stolici je zbog neravnoteže u fiziologiji malih i velikih crijeva procesa koji su uključeni u apsorpciji iona, organske podloge, a time i vode. Čest poremećaj u akutni oblik, proljev ima mnogo uzroka i može biti blage do teške.
Akutni proljev na taj način se definira kao epizoda koja ima akutni početak, a ne traje duže od 14 dana ."

Po ovome šta ovdje piše ja totalno najebo........


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

==========================================================================================================

dan 22. TAJLAND ADVENTURE

==========================================================================================================


.....pakiranje.....gutljaj vode...bože...trk u wc...nesmin ništa pit...dehidrirat ću...
kucan Slavenu na vrata....dočeka me sa : znaš kupija san kartu za Bankok pa ću nazad u Pattayu , avion mi ide za dvi ure....
....ja ću ostat još koji dan ovdje...nedan mu gušta...bog....
....plačam....prtljagu ostavljam u hotelskom depou....taxi...prva pomoć.......
infuzija...potpisujem puste papire....internacionalno Alians osiguranje.........
tražim najbolju bolnicu.....bolnička kola...
...BANGKOK HOSPITAL - PHUKET.....www.phukethospital.com........













mjesto gdje provodim vrijeme...



....soba bolja od hotelske....vrhunski komfor...nemam pojma šta san sve potpisa...doktori...sestre....više sestre...niže...aparati...ulaze..izlaze....svi se
smješkaju....pitaju...lako je njima , njih ne vata potrkavica........


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr



dan 21. TAJLAND ADVENTURE

11 siječanj 2012

...buđenje 6 i 30....brzinsko spremanje : kupače , šorc , majica , krema , kapa
očale , ručnik (tako piše na prospektu za izlet).....lova to ne piše , ipak ču je
ponit....proban probudit prijatelja...nema šanse....sigurno se pravi da me ne čuje...opet je antiprotivan...njega ne interesiraju te pizdarije....
...doručkujem na brzinu....mini-bus...molim vazača da pričeka 2 minute....
zovem 424...ne javlja se...njegov problem...sjedalo iza vozaća ima najveći
razmak za noge...moje...ostali sjedaju od straga put naprid...treće stajanje ulaze dvi mlade ruskinje...sidaju do mene...e moj prijatelju....



....8.00 stižemo u Chalong Bay....naveliko pričam sa Irinom druga je Kaja.....
dogovor držaćemo se skupa na izletu...ipak smo slaveni...
....gliserčina....3 vanbrodska motora po 225 hp...maximum 40 ljudi......



....9,15 udaljenost oko 38 naut.milja Phi Phi Ley Island u uvalu Maya Bay.....
u uvali je sniman film "The Beach"....uvala je predivna....plažu su okupirali gliseri...kupat se možete samo na krajevima....to je lutrija koliko ima ljudi.....







kapetan se usidrio van plaže pod liticom da se možemo po ure kupat...ribe
ka da su dresirane navaljuju na ruke , traže jesti...svi ih hrane pa su pitome...



izronio sam dvi plastične boce i jednu krpu , bole mi oko među koraljima.....
pljesak sa susjednog broda....japanci....
....posjeta prahistorijske špilje Viking Cave...unutrašnjost zabranjeno snimati....ne znam zbog čega........



....pola sata vožnje do plaže majmuna....masu majmuna na liticama i stablima uz more...svi ih hrane bananama...kako se koji najede pušta drugoga....mirno čekaju u redu...nema gužve , svađe...majmunska posla







....zaustavljanje na pučini na koraljnom rifu , 3 metra ispod površine.....
kristalno bistro svijetloplavo more...



....12,20 stižemo na Phi Phi Don Island....restoran u dnu uvale...desetak
vrsta jela....sladoled...Singa beer.....













....15,10 Khai Nai island....slobodne aktivnosti do 17 sati......



....18,30 povratak u Chalong Bay....minibus...čao Irina , Kaja....hotel...tuš..
krevet........



.....oko 23,30 panika...povračanje....proliv....povračanje...bogu dušu , bog je
neće....tako do jedva dočekanog jutra....


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 20. TAJLAND ADVENTURE

10 siječanj 2012

......doručak.....švedski stol....otvoreni bife....svega miloga.....odlučio smršaviti
đus i omlet sa povrčem....nema puno kalorija kad je bez kruva.......3 pileća
filea i umisto kruva rizi.....palaćinke sa bananama i sladoledom...neću......
to sam jeo jučer za večeru....nekoliko ananas đuseva.....e a sad nekoliko feta
dinje i friško narezanog ananasa....ima tu kolača i još svega.....nema šanse
dosta je.....odlučio sam smršavit i strogo se držim zadane riječi.....................
........bazen...na vrhu hotela......simpatično nevelik.....





bazen iza hotela...malo veći...



bazen ispred hotela.....još veći.....



zajeb je što ne znaš gdje se kupat...odabrao sam onaj iza hotela.....

....većer kao i svaka druga...






www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 19. TAJLAND ADVENTURE

09 siječanj 2012

.....putna nervoza....20 min tuš....nekako dolazim sebi....pakiranje......
pusti kabeli , punjači....pizdarije koje kupuješ , a neznaš ni sam zašto........
industrija mašte....trebam vidit dali se prijatelj odljubio ili će se odljubit večeras
kad sretne neku novu....blago mu se...da bar ja mogu tako...........
....taxi....sat i po vožnje do Suvarnabhumi Airport Bangkok.....domestic flights
šalter D15......policija...skener.....izlaz A2....pokretni stazama desetak minuta



naš avion , pripremaju za let....

......prodavaonice , barovi , restorani....2 sata čekanja....polijčemo u 2 sata i
55 min.....let 1 sat i 40 min.....manji sendvić nisam vidio u životu.......
....pista počinje od mora put planine kroz malu dolinu.....dobro je uspija je stat
....aerodrom....počinju prevare...tribaš otvorit 4 para očiju....agencije na aerodromu če ti prodat sve i svašta za tri puta veču cijenu....taxi do Patonga
malo više od dva sata sedamdesetak kilometara + traženje hotela 700 bahta
stotinjak kuna......smještaj u hotel.....tuširanje.....pregladnio sam...cili dan
najmanji sendvić na svitu........



....seafood restaurant.....lobster....oliti ga jastog....rižina manistra.....neću
nikakve pizdarije od preljeva...iman ja domačeg maslinova ulja.......rusi sa
susjednog stola pitaju šta to stavljam.....domaća dalmatinska viagra ili dereš
cilu noč , a ako nisi navika moš i sidit na zahodu cilu noč....bačuška se smije
oče probat...svidilo in se...satrali mi po bočice....palačinke sa pečenim malim tai bananama prelivene sladoledom....normalno 2 velike Singa beer......



....pa mi je život....mala stanka.....preživanje....+ 36 u zraku...nigdi bave.....



rješenje za osvježenje....jedan od stotina barova....šank...go-go plesačice
muzika dere sa svih strana...guzice , minice sa i bez gačica............
singa beer...........moj prijatelj se uspio zaljubit....gleda je ka gospu o cukra......



male frigane žabe...
uspila nas je nagovorit da jedemo male žabice , crve i gaštapane.........
nije loše....nema puno kalorija....



ličinke su najbolje ka meso od zagorenih kozica...tako nešto......

....rana je ura...zamantan o muzike i svega ostalog iden leč...dobro jutro...


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr


dan 18. TAJLAND ADVENTURE

08 siječanj 2012

.....taxi.....čajna taun....iako je danas praznik nemoguče se probijat uličicama



danas jedino kinezi rade.....svakog blaga......bagatela......ne možeš vjerovat koliko koštaju neke stvari......



1 kg 9,20 kuna.......



1 kg 11 kuna......



1 kg 11,35 kuna....



sušene gljive od 15 do 70 kuna kilo......



sušene kozice 1 kg 22 kune....








sušene lignje 1 kg od 27 do 215 kuna.....



jabuke 1 kg 2.10 kuna.....

...sutra idemo za Phuket....to je na sasvim drugom kraju Tajlanda....689 kilometara od Bangkoka.....autom cca 16 sati vožnje.......
al nam smeta pamet.....valjda neće biti tsunamija...turistička agencija....
12.800 bahta 2 aviokarte Bangkok-Phuket oko 320 Eura.......taxi........
aerodrom.......tai-airlains šalter 2 aviokarte Bangkok-Phuket...5.200 bahta
oko 130 Eura.....nije loše ušteda 190 Eura...3 noči ludog provoda........
Moj prijatelj se opet zaljubio u maserku....za popizdit...šta če mu reć mater.....
ovo više ne mogu podnit , koju god vidi zaljubi se i želi je vodit doma.........
ka malo dite je.....samo skuplja igračke.....
nek on budalače , idem spavat.......sutra je ludi dan........


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 17. TAJLAND ADVENTURE

07 siječanj 2012

...stvarno mi je dopizdilo u Pattayi......toliko muzike........gužve...........pohotnih gologuzica.......seka...braca.....sekobraca.....pedofila...jebača.....voajera.........
SODOMA i GOMORA.....najblaže rečeno......najviše tri dana pijanstva i zaborava a onda daleko joj kuća....da ostanem još koji dan dobio bih moždani propuh......ovdje bi trebalo dovest ekipu sa Bačvica , Vanile ili bilo
kog KVAZI splitskog okupljališta....ujutro bi ih u kariolama vodilo doma.........
interesantno , masa polupijanih , napaljenih , nabildanih , a nema incidenta...
možda je svemu kriv videonadzor koji pokriva svaki milimetar ili sveprisutna
turistička policija...dozvoljeno ti je da radiš što zamisliš bez ataka na druge...



sveprisutni...ali nevidljivi....



za mene najbolji klub...šteta unutra zabranjeno snimanje...



tabla na ulazu u klub...strogi pregled na ulazu...unutra ŠTA GOD ŽELIŠ...
...10 je sati...tribalo bi se počet pakovat...šteta frižidera pun je pizdarija...
...11 sati autobus za Bankok....hotel Cozzy Villa u 15,10 sati....napokon mir...ručali smo u malom tek otvorenom restoranu.....
..u taxiju naljepnica....zabranjen sex na zadnjem sjedalu......itd...........





.....noč provedena u NANA kvartu govori sve...zločesti momci....ludilo do
zore......taxi....hotel....doručak....spavanje........


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 16. TAJLAND ADVENTURE

06 siječanj 2012

...zadnji dan u Pattayi...lipo smo se odmorili...ušli u ritam....krečemo u život .
Jomtien....doručak s pogledom na plažu...gledamo pripreme za :







....jebate di je prijatelj...dok san ja slikava on je nesta.....nema ga po ure...uru..
već san tija ić ča kad evo njega...cili sritan....kupija san kuću...koji će ti
kura........kuća....ludnica , sitna lova...šta je to tebi sitna lova............
.....dok san ja slikava , on je gleda izlog agencije za prodaju nekretnina....
732.000 bahta , 1 Eur = 40 bahta .....= cca 18.000 Eura....172 m kvadratna
tlocrtne površine.......













Ruska firma koja je radila propala , nisu platili izvođaće itd....11 istih objekata u tom resortu se prodaje samo da pokriju troškove izvođača.......
ajmo u pola.......uvik možemo prodat.....ok...može.....nakon 6 mjeseci
isplačuješ ti mene ili ja tebe , ako ne prodamo ili ne smislmo nešto drugo .
....iša san gledat jedrenje....osta je sređivat papire...zvat banku u Australiji..
..prijatelj ima dvojno državljanstvo australsko i hrvatsko..a jesmo kreteni...
nikad nisam ništa blesavije i brže kupio....moramo večeras proslavit......
trenutačno to izgleda grozno zapušteno , puno šporkice , voda u bazenu
smrdi....ima žaba.......



a šta sad da radin....da san rič...a rič je rič.......


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr


dan 15. TAJLAND ADVENTURE

05 siječanj 2012

...146/85......74 otkucaja.....6 šečer.......nije najlošije.........tuš....i..."I:T:D"........
20 trbušnjaka.......tuš....hladno...vrelo.....hladno........
čaša hladne vode.....Bajer calcium-d-redoxon......popiti controloc 40 mg.......
2 dcl hladnog mlika , 100 grama rižinih pahuljica.......15 min internet............
pojesti....internet....čekaš......WC.................i di sad.............
Vani lije kiša ka iz kabla....neće dugo......iden se ošišat........kupin ručak........
hotel....ožderemo se........boca o dvi litre crnoga plati buletu...i di sad..........
bazen....kupat se i zaspat.....mozak na pašu...sparno...ljepljivo...+ 35.........





kompletni tretman + 1 sat masaže stopala oko 70 kuna..........

Dan odmora...prijatelj je kidnio u Pattayu...oče da se ženi...kaže lipuškaste
su , malo jedu i dovoljno su glupe da ga trpe.........
...klima...tv.... hrpa banana......pojeo sam 41 kom................







...pola litre hladnog mlika......duga je noć..........


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

dan 14. TAJLAND ADVENTURE

04 siječanj 2012

....nebo oblačno......7 sati....ritual....pomalo ulazim u "taj" ritam.....polako , nema nervoze , smješak...........
Pattaya 3 dana poslij nove godine......prazna....rijetki evropski penzioneri sa mladim picama đogiraju promenadom uz plažu......novokomponirane ruske debele gospođe uživaju na praznim plažama.......mlade i zgodne kurve su pobjegle put Bangkoka.....mir....cijene su pale 70 %........taxisti mole da te voze.......nevjerojatna promjena u 2 dana.......ponuda i potražnja....MARX....











Pomalo tužan vračam se u hotel.....fali mi ona gužva...strka......guze......
prijatelju....pa disi ispario tri dana.....smije se.....skoro se oženio..............
ona , starija 2 dana od njegova sina......starija je......prekrasna...nema facu ka da je neko udrija lopaton po nosu....umiljata...skromna......voli ga.......
sve je bilo dobro dok se nije skinila......žensko je , nije u tome problem.......
puna je tetovaža......pirsing u pupku...pirsing na mačkici......popizdit..........
šta bi mu rekla mater........ljubav pukla....ništa od braka...a mala lipa........
Ručak u hotelu........rižina manistra , povrče , riba....no sos , no sos.......
napokon je proradilo maslinovo ulje.......svi gušti ovog svita........platila je
dvolitarka crnog čileanskog vina....zamantani uranjamo u bazen.........

.....Sumrak.....stravična vlaga u zraku.....jedva se diše......


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr




dan 13. TAJLAND ADVENTURE

03 siječanj 2012

....kiša....topla kiša.....ljepljivo topla kiša koja istog trenutka isparava.......nisi
mokar , a nisi ni suh......za popizdit......promjenio sam 2 tuk-tuka do stanice
minibusa koji vozi za CHANTABURI - centar trgovine i rezanja dragog kamenja . Nalazi se u istočnom dijelu Tajlanda na granici sa Kambođom .
....3 sata nezaboravno lude vožnje po skliskoj cesti.....lude i bog čuva.....
napokon Chantaburi....selendra usporenih ljudi koji ne razumiju ama baš ništa.....samo se smješkaju.....pitam za Gems market u SIAM GEMS STREET........
ponavljaju.... Gems market.....Gems market ....i glupo se smješkaju........
pogledam oko sebe i na jedva 10 metara ugledam tablu SIAM GEMS STREET....



gluplji san od njih......

.....kvart pun radiona i trgovina safirima i rubinima.....cijene nisu normalne....rijetki dozvoljavaju snimanje......grad je inače poznat po švercu dragog kamenja iz Kambođe u Tajland.....









.....pitam za brusače dragog kamenja.....nitko ništa nezna.....napokon
mi se smilovala gospođa za jednim pultom.....prvo sam kupio 2 plava safira od 3,2 i 5,4 karata......obečao sam da ću kupit još ako vidin kako
se bruse.....popila je.......



.....desetak minuta hoda kroz uske uličice.......memljiva stračara..........
šporkica na sve strane......ustajao težak zrak poslije kiše....jad.......
žalost i nevolja , najblaže rečeno......radionica dva za tri metra...brusač...



VAU.....natural rubin......brušenje CABOCHON.....minimum 18 karata......
cijena prava sitnica.......EU ???????.......



"MEŠTAR" će doboti za 2 dana rada na njemu 600 bahta (15 eura)........

Zadržao sam se kod meštra dobra 2 sata......kupio sam sirovi safir i probao ga brusit........nije to za mene....prepepavo.....da se odužim brusaću kupio sam 15 rubina između 1 i 3 karata....sad mi je jasno zašto
me nitko nije htio vodit kod njih.......svih 15 sam platio koliko bi trgovcu
platio 2 kom......





brale zamota trubu.........

jedva sam našao put nazad do gospođe.....održao sam
riječ.....kupio sam 12 plavih safira......dala mi je ogroman popust.........
....jedan momak me prebacio do stanice minibasa....nema šanse da bi je naša........

hvala....savadikaaa......



Minibus koji je treba ič u 5 sati za Pattayu skliznio s ceste....nema veće
štete.....čekamo drugi...6 sati... napokon pokret.......svi voze na plin.......



morali smo izači iz busa za vrime tankanja.........

22 sata napokon Pattaya......tuk-tuk.....hotel...tuš...tuš...tuš....................


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr



dan 12. TAJLAND ADVENTURE

02 siječanj 2012

JOMTIEN.....pješčana plaža....kokosove palme......mutno more....resorti......
condomiji....neboderi.....stravičan promet.....maleni tamnoputi , ljubazni ljudi
skakuču oko Vas.....sunce , kokosi , plaža.....golemom rusu viri iz šape mala
curica...ili..boy-girl.....svejedno.....jednokratna upotreba.....



desno.......



lijevo........

2012....... godina promjena u mom životu.....uradit ću nešto čega sam se grozio cijeli život......TETOVAŽA.....diskretna....ma zaboli me.....poludi..........



izrada skice......



sve je sterilno....



skica....u redu , kreni.......



nema povratka........



jebote...ne izgleda dobro......



stvarno sam munjen.....



napokon gotovo.....

Nema povratka......2 sata bockanja......3 dana nema bazena....mazanje vazelinom.....ne smin se svrbit........opteretio sam moj mali mozak uputama........oču li ja to sve upamtit............ne smin se svrbit...ne svrbit....

Moram smisli sljedeču pizdariju......opusti se.......poludi..................


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr







dan 11. TAJLAND ADVENTURE

01 siječanj 2012



JA.....mali tigar.....



Unatoč uvriježenim predrasudama, po kineskom horoskopu ja nisam arogantan Shir Khan, opsjednut veličinom i vladanjem. Jednostavno sam slobodan duh koji ne želi biti rob, ali niti vladar. Moje pandže osjete samo oni koji mi pokušavaju ograničiti slobodu.



Zavidnici me smatraju površnim veseljakom, koji uvijek nezasluženo dobija najveći dio kolača. No nije to nezasluženo. Životni zakoni su takvi da najviše dobija onaj koji ima najpozitivniji stav.



Volim voditi život brzo i riskantno. Pri tom sigurnost nije važna. A što je veći rizik, s tim je veća i vjerojatnoća da ću "pasti". Moj stav je nije sramotno pasti, već je sramotno ostati ležati. Kada netko i pomisli da mi je došao kraj, brzo će se uvjeriti da i velike divlje mačke imaju devet života, baš poput svojih manjih i pitomijih rođaka, kućnih mačaka.

Novac ne smatram nečim što treba skupljati i čuvati. Najdraže mi je odmah ga se riješiti čim ga dobijem u ruke. No to može značiti da se nikada neću obogatiti, ma koliko radio i zarađivao.



Slična situacija kao s novcem vlada i u ljubavi. Prvo se oduševe strašću koju pobuđujem u potencialnim partnerima, a potom me sputavaju isključivim vezama i (osnovanim) napadima ljubomore. I to samo zato što sam osoba koja voli flert. Mnogi su već "izbili zube" pokušavajući me zadržati samo za sebe. No nitko se ne može mjeriti s najvećom ljubavi mog života, onoj prema slobodi i neovisnosti.

No kako god, nisam osoba koja pati zbog prošlosti. Radije nastavljam hrabro u nove avanture, uvijek u potrazi za novim plijenom.



Metalni Tigar (1950, 2010)

Ovom Tigru nije neophodno stalno se dokazivati. On je svjestan svojih sposobnosti, što mu omogućava hodati kroz život puno opuštenije od drugih Tigrova. Kada nauči razumljivo objasniti svoje odluke drugima, život će mu biti puno ugodniji. U protivnom, stalno će se morati boriti protiv otpora iz vlastitih redova.

Ni kod jednog znaka vrline i mane nisu tako relativne i tako isprepletene kao kod Tigra. Ono što se u nekoj situaciji doima vrlinom, brzo i lako pretvara se u manu u drugoj.

Vrline:

Pozitivni kakvi po prirodi jesu, Tigrovi misle kako ništa što poduzmu ne može poći po zlu. I većinom su u pravu. Ako ponekad nešto i krene naopako, brzo se vraćaju u sedlo.

Njihove misli često su dubokoumne i razmišljaju o životu nakon smrti, te su vrlo otvoreni prema istočnjačkim filozofima i filozofijama.

Budućnost ih ne straši niti brine, jer oni žive sada i ovdje. Sigurnost im ne znači puno i stalno priželjkuju nove sudbinske izazove.

Tigrovi su rođeni vođe i kao takvi ne moraju se truditi impresionirati druge. U većini slučajeva dovoljna je njihova optimistična pojava i pobjedničko držanje da bi zadobili respekt. Njihova veselost, sposobnost da zainteresiraju druge za svoje projekte i fleksibilan način ophođenja donose im dodatne bodove.

Nitko tko se ikada susreo s Tigrom ne dvoji o tome da je upoznao iznimnu osobu. Tigar uživa u tome i zahvaljuje velikodušnošću koja često premašuje njegovu platišnu moć.

Novac je za trošenje, to je njegov moto. Srećom većina Tigrova u životu stekne bogatstvo kakvom nije niti stremila niti se nadala. To je još jedan od razloga za rastrošnost.

Mane:

Hrabrost, fleksibilnost i autoritativnost, sve su to vrline koje imaju i svoje naličje. Povremeno ih hrabrost tjera u prevelik rizik koji ih dovodi u nepotrebne opasnosti. Neki Tigrovi mijenjaju poslove poput čarapa. Iako se pri tom često mogu osloniti na sreću koja ih prati, to ne znači da im uspjeh pada s neba.

Osim toga, u svojoj dominantnosti ne pristaju na kompromise. To može dovesti do toga da njihova okolina pomisli kako su umišljeni i arogantni.

Iako su puni kreativnih ideja, često su prelijeni da bi ih ostvarili.

Ako ste ikada njegovali bolesnog Tigra znate da ovaj kraljevski stvor nimalo nije sretan kada nije u punoj snazi. Mnogi Tigrovi zavlače se u svoju jazbinu gdje si ližu rane, i pri tom ne mislim na životinje, već na pripadnike horoskopskog znaka. Iako bi im bilo drago primiti pomoć, teško im je pokazati slabost, stoga to rijetko čine.

No postoje i oni pripadnici ovog znaka koji ne drže puno do samoće. Oni dižu na noge sve u svom okruženju, kako bi se svi angažirali i pomogli im što brže ozdraviti. koliko god bolestan bio, Tigar svoje njegovatelje ima pod strogom kontrolom i zahtijeva maksimalan angažman i rezultate. Metoda kojom će ga liječiti nije mu bitna, bitno je samo što prije biti u punoj formi. Ako alternativna medicina ne pomaže i kemija mu potpuno odgovara.

U slučaju prelaska na školsku medicinu, dopušta savjetovanje stručnjaka i aktivno sudjeluje u odabiru tretmana i postavljanju dijagnoze.

Tigar je vrlo budan pacijent koji aktivno sudjeluje u liječenju, razmišlja o svom zdravlju i proučava svoje tijelo i njegove funkcije. Mnoge bolesti ga niti ne pogađaju, jer budno motri fizičke reakcije i točno prepoznaje nepravilnosti, te poduzima odgovarajuće preventivne mjere.

Tigrov element je Yang Drvo i odatle crpi svoju neobuzdanost. stoga niti ne čudi da ga neke bolesti strefe preko noći i nenadano. Tada ga napadaju virusi ili bakterije i potpuno onesposobljavaju.

Rijetko koji pripadnik ovog znaka dugoročno slijedi određeni način ishrane ili dijetu. On se hrani svjesno, ali ponekad mu proradi onaj poznati poriv za samostalnošću i slobodom, pa odstupi od zacrtanog plana. Tako njegova ishrana varira od zdrave hrane pune cjelovitih namirnica pa do brze hrane, hamburgera i čipsa, ovisno o trenutačnom raspoloženju.

Yang Drvo ne čini ga nužno strplivom osobom, stoga rijetko kuha komplicirana jela koja zahtijevaju dugačku pripremu. Kada osjeti glad, Tigar želi odmah jelo na stolu. Pri tom ne vodi računa o kvaliteti hrane koju konzumira.

Tigra interesira egzotična kuhinja i rado eksperimentira. No teško mu je pridržavati se striktnih planova ishrane. Svakodnevne žitarice za doručak, koje bi trebao konzumirati, čine mu se prekomplicirano. No žitarice štite jetru i žuč, organe drvenog elementa, od pregrijavanja i konzumirajući ih svakodnevno pomogle bi mu bolje kontrolirati svoje emocije.

Dragi Tigrovi, barem se pokušajte zdravo hraniti!


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.