dan 13. TAJLAND ADVENTURE

03 siječanj 2012

....kiša....topla kiša.....ljepljivo topla kiša koja istog trenutka isparava.......nisi
mokar , a nisi ni suh......za popizdit......promjenio sam 2 tuk-tuka do stanice
minibusa koji vozi za CHANTABURI - centar trgovine i rezanja dragog kamenja . Nalazi se u istočnom dijelu Tajlanda na granici sa Kambođom .
....3 sata nezaboravno lude vožnje po skliskoj cesti.....lude i bog čuva.....
napokon Chantaburi....selendra usporenih ljudi koji ne razumiju ama baš ništa.....samo se smješkaju.....pitam za Gems market u SIAM GEMS STREET........
ponavljaju.... Gems market.....Gems market ....i glupo se smješkaju........
pogledam oko sebe i na jedva 10 metara ugledam tablu SIAM GEMS STREET....



gluplji san od njih......

.....kvart pun radiona i trgovina safirima i rubinima.....cijene nisu normalne....rijetki dozvoljavaju snimanje......grad je inače poznat po švercu dragog kamenja iz Kambođe u Tajland.....









.....pitam za brusače dragog kamenja.....nitko ništa nezna.....napokon
mi se smilovala gospođa za jednim pultom.....prvo sam kupio 2 plava safira od 3,2 i 5,4 karata......obečao sam da ću kupit još ako vidin kako
se bruse.....popila je.......



.....desetak minuta hoda kroz uske uličice.......memljiva stračara..........
šporkica na sve strane......ustajao težak zrak poslije kiše....jad.......
žalost i nevolja , najblaže rečeno......radionica dva za tri metra...brusač...



VAU.....natural rubin......brušenje CABOCHON.....minimum 18 karata......
cijena prava sitnica.......EU ???????.......



"MEŠTAR" će doboti za 2 dana rada na njemu 600 bahta (15 eura)........

Zadržao sam se kod meštra dobra 2 sata......kupio sam sirovi safir i probao ga brusit........nije to za mene....prepepavo.....da se odužim brusaću kupio sam 15 rubina između 1 i 3 karata....sad mi je jasno zašto
me nitko nije htio vodit kod njih.......svih 15 sam platio koliko bi trgovcu
platio 2 kom......





brale zamota trubu.........

jedva sam našao put nazad do gospođe.....održao sam
riječ.....kupio sam 12 plavih safira......dala mi je ogroman popust.........
....jedan momak me prebacio do stanice minibasa....nema šanse da bi je naša........

hvala....savadikaaa......



Minibus koji je treba ič u 5 sati za Pattayu skliznio s ceste....nema veće
štete.....čekamo drugi...6 sati... napokon pokret.......svi voze na plin.......



morali smo izači iz busa za vrime tankanja.........

22 sata napokon Pattaya......tuk-tuk.....hotel...tuš...tuš...tuš....................


www.katalog-prodaja.com
www.javnalicitacija.com
www.dopisnica.com
www.antique-impex.com
www.antique-impex.hr



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.