< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kruha i igara - Početna


Opis:

Blog za NEosobne potrebe... Kritički osvrti jednog laika na aktualne društvenopolitičke teme. Itakodalje.

Moj-Oglasnik.com.hr

Favoriti
Jbg... Počeo sam upisivati linkove na blogove osobnih favorita, pa sam skužio da će uvijek netko faliti (možda sasvim nezasluženo)...
Favoriti su mi tu negdje u komentarima.
   

Kruha i igara

14.01.2011. petak

Euroskepticizam

Slušam tu neku emisiju, drnda mi na TV-u iza leđa...

Rijetke su javne osobe koje me samim pojavljivanjem naježe, osim naše megaprisutne Jace takav je i Letica.
S ove vremenske distance više ne mogu utvrditi zašto sam ga nekih davnih dana čak i simpatizirao.

I kaže tako Letica kako je devedesetih godina prošlog stoljeća euro-optimista u HR bilo oko 90%, a sada u tu skupinu spada možda tek trećina stanovništva.

Oj, Slavene... Nije ih bilo 90%, to je samo tvoj omiljeni teniski suparnik volio činjenice tako izvrnuti i podesiti, bilo mu je oku ugodnije pročitati.

Zaista, što ćemo dobiti ulaskom u EU?

Mnogo, vjerujem. Prije svega, nekoga tko će nas voditi kao ovce na pašu, jer se sami voditi ne znamo.

Oduvijek smo trebali vladare, ovo je samo kozmetički dotjerana verzija iste potrebe.

Ne znamo upravljati vlastitom državom... Za koju smo izginuli. Ne znamo jer bi (prije svega) ukrali i stakleno oko iz duplje vlastite matere, kad bi čemu vrijedilo.

Baš veselo. I optimistično.

- 22:55 - Komentari (0) - Ispis - #