< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kruha i igara - Početna


Opis:

Blog za NEosobne potrebe... Kritički osvrti jednog laika na aktualne društvenopolitičke teme. Itakodalje.

Moj-Oglasnik.com.hr

Favoriti
Jbg... Počeo sam upisivati linkove na blogove osobnih favorita, pa sam skužio da će uvijek netko faliti (možda sasvim nezasluženo)...
Favoriti su mi tu negdje u komentarima.
   

Kruha i igara

11.12.2010. subota

Reality

Večeras sam se od srca nasmijao gledajući RTL-ov program. Ne zbog "40 dana bez komada", već zbog onoga što je uslijedilo...

Gledao sam tu light-komediju o frajeru koji apstinira od seksa 40 dana, a u pauzama, naravno - najave i reklame.
Dramatična najava vijesti, "lice s tjeralice", naš Ivo kojeg su hvatali po austrijskom autoputu kao zeca, pa onda nasmijana lica žene mu i kćeri...

I nakon svega toga, promo-najava Big Brothera...

"JEDINI PRAVI REALITY SHOW U HRVATSKOJ!"




Umro sam od smijeha. "Jedini pravi"...

Jedini pravi reality show u zemlji čijeg bivšeg premijera hvataju po svijetu kao hijenu odbjeglu iz ZOO vrta, kojoj treba skoro 20 godina da se u njoj netko usudi taknuti prvoklasnog ratnog zločinca, zemlji u kojoj se supruge i kćeri široko osmjehuju i nasmijane odlaze u shopping kad im muža i oca uhite pod optužbama za lopovluk.

Hrvatska je i zvanično postala cirkus, banana-republika.


Hrvati, sramite li se?


Ne. Vama je sve to normalno.
- 00:33 - Komentari (1) - Ispis - #