Doktor Zlobny

02.03.2006., četvrtak

Evo mene, vratio se ja živ I zdrav (dobro nisam bas zdrav al sam barem ziv)…..


Nakon dugog izbivanja vraćam se pun novih i perverznih pričica.
Evo u vezi mog putovanja u slavoniju, mogu samo reci da je bilo grozno kaj se tiče željezničkog prevoza, ostalo je sve bilo super.






Subota...

Telefon se dere, budilica pišti po 151. put, a zlobny bezbrižno spava. Kad odjednom vlak kreće, ja trčim za njim brzinom kamikaze, možda bi ga i stigao da nisam na sebi imao 150 kg. Prtljage. Naravno kao i uvijek zakasnio sam na vlak i morao sam cekati drugi koji je polazio tek za sat i pol. Za to vrijeme popio sam kavicu i smirio živce koji su prelazili u plinovito stanje. Ulazim u vlak i sa čuđenjem gledam stotine ljudi koji pokušavaju pronaći mjesto za disanje. Vlak polako krece, a ja kao da sam vreća krumpira letim po vagonu. I onako u transu je.... mater pijanom kondukteru koji riga kroz prozor, dok ga neka bakica pegla po leđima sa kišobranom. I napokon kad sam izbacio konduktera kroz prozor i uspavao podivljalu babetinu, pronasao sam slobodno mjesto. Čim sam sjeo i izvadio Vidi uleti mi pijani deda ''...rec ti meni sinko, jel ti slušaš narodnjake?'', odjebao sam ga po kratkom postupku ''....daj stari odi popij jos koju lozu...''. I kad sam pomislio da je mojim mukama kraj, vlak je počeo kočiti i stao u nekoj vukojebini, u vlak su usli dva murjaka dok je treci brao ljubičice po pruzi. I tako smo stajali 30 min. Kad je vlak napokon krenuo uspio sam zadrijemati. U snu sam sreo svoju bivsu profu iz matise, e to je prelilo čašu, počeo sam se derati i udarati ljude oko sebe.
Ostatak dana završio je mirno....

Nedjelja

Nedjeljno jutro, miris kave tiho se širio prostorijom da ne bi probudio nedjeljne vile koje su bezbrižno lebdile iznad jablana. Iz daljine, kao u bajci zvuci crkvenih zvona dozivale su pospane ljude na misu. Laganog koraka krenuo sam na misu, ulaskom u crkvu osjetio sam toplinu oko srca jer ispred mene se nalazila treba mojih snova. Tak je dobra da sam u trenutku pomislio da sam stiga u raj, al tu pomisao prekinu je pogled na lijevo di je moje mamurno oko ugledalo hrpu penzića kako cvokocu umjetnim zubima koji nemilosrdno udaraju o mramorni pod. Nakon mise ubacio sam ogromne kolicine hrane u svoju malu utrobu, čime sam izazvao nekontrolirano podrigivanje i nesvjesticu. Kad sam se probudio, sunce je propadalo u zemlju a petrolejske lampe obasjavale su beskućnike koje su slinili po boci baileys-a.

I tako sam ja uzivao i ljenčario sve do sinoć kad sam krenuo na put, al ovaj put sam imao srece jer vlak je bio prazan, pa sam smirenih zivaca sletio u zagreb.

E da ima jos!!

Pošto je jucer službeno počela korizma odrekao sam se CIGARETA mog najvećeg užitka, nakon seksa.
I dok pišem ovaj post grizem šperploču radnog stola. Osjećam se živčano al istovremeno drago mi je što sam uspio izdržati duže od 24 sata bez cigareta
Dragi blogeri nadam se da ste se i vi neceg odrekli, jer vrijeme je za promjene!!!

- 17:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi