Doktor Zlobny

23.02.2006., četvrtak

Evo malo srcedrapajućih......

Moram upozoriti ljude koji imaju slabo srce da kupe lijes i odaberu nadgrobnu ploču i tek se onda bace na čitanje ovih uradaka koji su nastali na jednom posebnom mjestu gdje muskarci provodne jutarnje sate čitajući novine i zagađujući okoliš.
Uživajte......




Dvije ruže, dva trna

U životu mom dvije ruže,
Naposljetku ostaviše dva trna.
Oba u srcu mom krvavom.
Al' možda me opet dotakne neka latica ljubavi,
Pa se uspomena zaboravi.

Ti si tu

U mojem srcu si ti.
Tvoju kosu, tvoje oci
Zamjenile su crne noci.
Tvoji poljupci postali su rosne kapi.
Hoću li izdržati?
Kad ćeš doci?
Srce jeca, srce vapi, ispušta bolni krik ljubavi.
Nemoj da me, tvoj pogled zaboravi.

Tuga me ubija

Nastala si kao suza na mom jastuku,
Kako nastala, tako nestala.
Nestala kao noc pred zorom,
Nestala i mene zaboravila.
I sad tuga umjesto krvi, mojim venama teče,
Tijelo mi para, srce mi siječe,
Umrijet ću od tuge ovo veče.

SMS poruka

I miris starog čempresa me na tebe podsjeća,
I pljuskanje valova, kao i šum borova.
A zrikavac u noći, kao glasnik u tami.
Nosi tužnu poruku ljubavi
Ostao si sam, ona s drugim poljupce djeli,
A ti ćeš zapit život cijeli.
''...Božo, daj još jednu.....''

Oni mogu gotovo sve

Mogu ti zemlju oduzeti,
Mogu ti čak i slobodu oduzeti,
Od obitelji te razdvojiti u okove te strpati...
Al' ti dušu ne mogu ni taknuti,
Pogledom do nje ne mogu doprijeti.
No, uvijek se dušmanin u sjeni krije,
Koji će dušu u pepeo da sabije
I prvim vjetrom u dvorove tame da pošalje.
Duša ti više valjana nije, a odgovor se u zrcalu krije.

- 17:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi