Ognjem i mačem i motornom pilom...

utorak, 18.03.2008.

A baš mi se nešto piše...

Konačno se malo smirila situacija, i ja imam (trenutno) vremena čitati vijesti.
Pa rekoh, neću ništa pisati... ali kako sam čitao koju vijest, tako mi je rastao tlak. I to ne samo onaj očni...

I eto, nešto mi se piše.

Za početak, iznenadio me snijeg jutros. Ne čitam novine, ne gledam televiziju... radim i ljubim. A sinoć se bogme i slavilo St. Patricka. Do ranog jutra, kada su Organi prekinuli veselje.
I tako, snijeg mi je pružio neočekivanu jutarnju rekreaciju. Što me dodatno razbudilo, dok su cipele vrištale "Požuri s tim čišćenjem, ili počinjemo puštati vodu". Pa sam požurio.

Ah, vijesti... citirati ili ne? Hmmm.... Ovako:
Slovenci će tražiti od Hrvatske odštetu zbog primjene ZERP-a

Oni će od nas tražiti odštetu? Zato što želimo zaštititi NAŠE pomorsko dobro?
Hmmm... A kaj je sa odštetom za Ljubljansku Banku i Krhko?

Branitelji se ne mogu ispisati iz Registra

Ovo je tek idiotarija.
Ili pak nije? Nekome je proradila savjest. Bio 10 dana u ratu. Dobro, bio je. Ali, zašto ga savjest je*e tek sada?
Mene pak više zanimaju oni koji ni dana nisu bili u ratu... ops... korekcija... svi smo bili u ratu! SVI!
No nismo svi dobili status branitelja. Što je u redu. Ili nije?
Ja recimo, nisam bio na samom frontu. Bio sam od njega udaljen nekih 3 Km. I nisu pucali po meni. Ali mi granate jesu letjele iznad glave. I MiG-ovi. I morao sam raditi za vrijeme uzbuna.
Jesam li bio u ratu? DA, JESAM! Kao i svi ostali državljani RH. Pripada li mi radi toga braniteljski status? NE! I ne tražim ga.
Ali neki koji nisu bili čak niti u toliko opasnoj situaciji imaju status branitelja... Uživaju povlastice a neki ubiru i lijepe penzije...

Dame i gospodo, pokvareni političari, objavite već jednom taj Registar da vidimo tko nas potkrada od rata naovamo!
Da vidimo tko nas potkrada, i da ih priupitamo zašto i kako. Jer im je to netko morao omogučiti...

Usput, komentari na članak čiji sam naslov citirao su... pa... interesantni...
Pohod završio tragedijom

Naravno, u pitanju je pohod po Zagrebačkom Ribnjaku koji je završio smrću mladića.
Ispravak... koji je završio UBISTVOM mladića.
Pitanje za pravnike: Ukoliko su napadači trgali koševe za smeće PRIJE tučnjave, je li u pitanju ubojstvo na mah ili s predumišljajem? Ha? Ima li veze što je mladić poginuo od noža?
Pitanje za sve nas: Zašto je potrebno na večernji izlazak nositi nož? Ili na bilo kakav izlazak?
Nož, pištolj, ručna bomba, Ero... pa jesmo li mi poludjeli?
[edit]
Tak mi i treba kad pišem prema nepotpunim informacijama. Ispada da je desetero napalo četvero. Ubijeni je bio napadač... što moje gore navedeno "je li u pitanju ubojstvo na mah ili s predumišljajem?" postaje prekoračenje samoobrane... Ili ipak ne?
[edit kraj]

PLJAČKA STOLJEĆA Direktor splitske pošte Ivan Akrap o prepadu
Propusti i rupe u osiguranju 15 milijuna kn

Akcija je bila pomno isplanirana, pljačkaši su očito poznavali organizacijsku strukturu i raspored prostorija.
"Insider job"? Hmmm... Cca 2 Mio €... Krasna lovica za uložit u dionice...
Prvi puta eurodizel skuplji od eurosupera

Ima li više smisla komentirati Vladu, INA-u i ostali cirkus?
Vjerojatno je netko skužio da ima više dizelaša nego benzinaca... pa udri po raji...


Bah... dosta za sada...

Zlo i naopako sluša: Calling Dr. Love - KISS

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.