15.05.2006.,ponedjeljak

Jedna nova onomatopeja smijeha...



hocu pisati, necu pisati...hocu, necu, hocu... eh, opet me latica zeznula. nevjerojatno kako se uvijek na krivi cvijet namjerim. gotovo strasno. no dobro, bez mnogo grintanja. ja i racunalo ionako pupcanom vrpcom vezani zadnjih mjeseci. i godina. htjedoh reci, zbog inih razloga sam ovisnik no prijatelj mi otvorio oci - ipak je sve u oku promatraca; daklem, nisam ja ovisnik o racunalu, vec racunalo o meni.

nda, zivot je sasvim bezivotan. ponekad. pa se smijem dan cijeli. jer, ruku na srce, na balkanu odrastoh. i bas cu, bas cu da ga zaje.... ma zeznem. da, premisljah. jel po domaci ili sa amortizerom. bilstein plinskim. a kao da je bitno. kad jamu strefis, nesto trpjeti mora.

dobro je. dovraga, tako je dobro da tek rijetki znaju.

eto, isteklo vrijeme. a nesto reci htjedoh. konda.

idemo dalje!

objavila zli_girl, 15:10--Udri muski! (3)- Print? #



<< Arhiva >>