not fade away


cini li vam se ikad da niste nimalo talentirani za pisanje, niti nekakvog onlajn dnevnikica, bloga, inner/outer sranja, da ne kazem autobiografije (iako ako malo pogledas sve te kvazi nazovi AUTObiografije nije nijedna velka faca napisala sama za sebe, oni su za to vrieme imali pametnieg posla, makar to bilo lokanje ili sve sta ide uz to, od sjedenja pred papirom/svijecom/masinom/kompom/whatever-om. to tie to. ljudi koji se jebeno dobro zabavljaju u zivotu nemaju jebenog vremena drugima pricat kak im je jebeno. paradoksalno, bas oni koi tog istog zivota nemaju, najvise vremena provode razglabajuci o njemu i usput zadivljeno citajuci "auto"biografije onih koji te iste nisu napisali, a kladim se, barem trecina, ni procitali.
meni osobno se masu puta dogodi, uglavnom u fazama kljuca, ili kak je to sad popularno zvati- meditacije/zen faze/kogqurca, no, no, znate, stering et d strop faze.. da mi misli odlutaju i na moment se sve cini tako prokleto logicnim, sve je jasno, cini se da sva ta neka pitanja o bitku i sve filozofije i zasto?kako?ko?komu?cemu?gdje? su pitanja za malu djecu. ukratko, cieli sviet je jedna velika zajebancija koju ste prokuzili do u atom. a onda ona dilema, ako ustanem i otrcim do papira misli ce se rasplinuti, iste jebene sekunde kad uzmem olovku u ruku, nakon tog velikog prosvjetljenja dolazi moment u kojem vise ni recenicu ne mogu slozit. damn it, kakav bi to, nedvojbeno, bestseller bio.

preskocit cu tok misli. jer mi se ne da razglabat. a i bojim se nekakvog velikog revelation a ne bi podniela ne volit ovaj sviet vise no sto ga sad, necu rec ne volimm, al nek bude da mi nie bas srcu mio. zapravo, prepala sam se cinjenice da mi dvonogi stvorovi mozda uopce nismo toliko razliciti jedni od drugih... sto je, ako mene pitate, jos strasnije od alternative.

19.11.2006. u 18:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

seks đragz end u(ROCK)avanje

Friendster

Friendster

Linkovi

janis joplin

led zeppelin

sardinas

woodstock

rock quiz

demo bendovi

jamajka

the

Turtle Blues

Ah, I’m a mean, mean woman
And I don’t mean no one man, no good, no.
I’m a mean, mean woman,
I don’t mean no one man, no good.
I just treats ‘em like I wants to
I never treats ‘em, honey like I should.

Oh, Lord, I once had a daddy,
He said he’d give me everything in sight.
Once had a daddy,
Said he’d give me everything in sight.
Yes, he did
So I said, “Honey, I want the sunshine,
you take the stars out of the night.
Come on and give ‘em to me, babe, ‘cause I want ‘em right now.”

I ain’t the kind of woman
Who’d make your life a bed of ease,
ha ha ha ha!
No, no, no, no, no, no, no, no, no.
I’m not the kind of woman, no,
To make your life a bed of ease.
Yeah, but if you, if you just wanna go out drinkin’, honey,
Won’t you invite me along please.

Oh, I’ll be so good to ya babe, yeah!
Whoa, go on!

I guess I’m just like a turtle
That’s hidin’ underneath its horny shell.
Whoa, whoa, oh yeah, like a turtle
Hidin’ underneath its horny shell.
But you know I’m very well protected —
I know this goddamn life too well.

Oh! Now call me mean, you can call me evil, yeah, yeah,
I’ve been called much of some things around,
Honey, don’t ya know I have!
Whoa, call me mean or call me evil
I’ve been called much of some things, all things around,
Yeah, but I’m gonna take good care of Janis, yeah,
Honey, ain’t no one gonna dog me down.
Alright, yeah.



Online Status Icon




The Rain Song


This is the springtime of my loving - the second season I am to know
You are the sunlight in my growing - so little warmth I've felt before.
It isn't hard to feel me glowing - I watched the fire that grew so low.

It is the summer of my smiles - flee from me Keepers of the Gloom.
Speak to me only with your eyes. It is to you I give this tune.
Ain't so hard to recognize - These things are clear to all from
time to time.

Talk Talk - I've felt the coldness of my winter
I never thought it would ever go. I cursed the gloom that set upon us...
But I know that I love you so

These are the seasons of emotion and like the winds they rise and fall
This is the wonder of devotion - I see the torch we all must hold.
This is the mystery of the quotient - Upon us all a little rain must fall.




ja


24
skoro 23
rock
zagreb-split
fax
vodenjak
anything but ordinary


Friendster

Friendster






Free Counter
Free Counter