17

subota

listopad

2020

Ne mi dihat za ovratnik

glupost, tupost, bezobzirnost, pamet bez pokrića, sebičnost

puše mi za vrat
samo šta mi nije skočila na krkeč
lipo je zamolim da se makne jer se ne osjećam ugodno

"Nemojte se vi mene bojat. Nema šanse da sam zarazna. Ja sam zdrava. Mene ni gripa neće. Neće korona na vridni svit. Vidite ove prodavačice. Nikad se ni jedna nije razbolila. Triba bit vridan pa neće korona."

kao što primjećujete žena je ponavljala svoje teze
nisam se dala uvatit na baketinu
samo sam obavila šta sam imala i krenila dalje
pomalo ljuta
a onda mi je naletila ona na zub

ide prema meni ulicom
ona masku na bradi
imala bi i ja da je nisam zaboravila skinit

"Nemojte se bojat"

šapće u prolazu
taman
"Gospođo, gazim li nošenjem maske neko vaše pravo? Zašto smatrate da se u mene možete dirati ničim izazvani?"

i prije korone
otkad se sjećam
važno mi je imati taj metar osobnog prostora oko sebe
ljudi koji se guraju u redovima, koji ti pušu za vrat, koji ti se unose u lice su NEPRISTOJNI

<< Arhiva >>

0