Sekunda

30.09.2006.

Znaš li ti, što mi znači tvoja ljubav?
Znaš li ti, koliko se bojim biti sama.
Sama bez tebe?
Sanjam tvoje ruke, tvoj zagrljaj, tvoj dah.
Ljubim te noćima...
Ne odlazi, plačem u snu. Bojim se tvoga nestajanja.
Zakuni se svemu ti dragom, da nikad otići nečeš,
jel moja ljubav ima moć da uguši živote mnoge,
ako ti ne budeš tu.
Stoga ostani, ali onda znaj da to želim zauvijek,
i da tražit ćustavri koji puta nemoguće,
ali ne zaboravi da te volim...
Da mene već davno nebi bilo da ti nisi tu.
Tolike su se stvari promijenile, toliko događaja obilježilo ove godine.
Toliko se moja duša promijenila, koliko očvrsnula, toliko usahnula.
Nedaj da se predam.
Ostani tu...
Budi tu. Svakog dana, sata, minute.
Svake sekunde.
Dragocjenost si koja mi znači više od života.
Sekunda s tobom, znači više od besmrtnosti.
Sekunda u tvom naručju, znači više od svih bogatstava ovoga svijeta.
Ako me uzmeš zauvijek... Znaj...
Znaj da ćeš me gledati svake sekunde do kraja života,
jel se od tebe ne mogu više odvojiti...
Sekunde brojat ću do vječnosti...
Volim te!
***

<< Arhiva >>