Igra

Duša mi noćas vrišti, srce udara i nikako ne nalazim sigurnu luku. Mijesec mi se smije s visoka, gledamo se, a bura u meni stvara sve veće kovitlace. Stojim nijemo na sredini sobe i gledam vlastiti život kako mi lagano sprema zamku. Moj život stoji tu ispred mene i bez mene igra igru koju ne razumijem. Razmišljam ko to zapravo poteže konce i tko će to odlučiti u moje ime. Razmišljam jesam li igrala pošteno, da li mi slijedi kazna ili će me ipak negdje nagraditi. I kakva će biti- kazna ili nagrada -svejedno.
Da li nam netko u velikoj knjizi upisuje dobro i zlo, pa poslije podvlači crtu? Kako znamo gdje smo pogriješili, a gdje odigrali točno po pravilu? Ne znamo i vjerojatno nikad nećemo doznati, jer znam, nema pravila. Igraš igru kako najbolje znaš vodiš se srcem i razumom, važeš i mjeriš, gubiš i dobivaš. Igraš sa prekršajem i bez njega, igraš kako najbolje znaš. Samo znam kad imaš dobrog suigrača sve je bolje i jednostavnije, kad padneš on te diže, kad odustaješ on te tjera naprijed gura te i vodi. Lakše je bacati kocku u dvoje, lakše je i gubiti udvoje i naravno, pobijeda je slađa u dvoje.
I stvarno sve dovodi do toga da je život igra bez granica...

05.04.2008. u 20:34 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.