Evo me... definitivno sam shvatila da je ovo pravo mjesto za liječenje duše. Rekli bi ljudi papir sve podnosi ... u ovom slučaju tipkovnica. iako sam u fazi totalne depreije, pa suđe nije oprano dva dana... veš...kuća... katastrofa. Dakle u fazi sam da me nije briga. Da mi je sredit taj moj život, da mi je to malo poravnat. Evo kako stoje stvari:
U braku sam nešto više od deset godina. Djeca 8 i 7 godina, dakle ženili smo se iz ljubavi koja očito više nije ista, jer shvaćate, ova depresija ima veze sa tim. Saznala sam da moj muž već nekoliko godina ima vezu i naravno voli nju, a ne mene. Priča je , u principu vrlo komplicirana, pa osjećam dio krivice na svojim leđima, jer možda nisam bila onakva kakva sam mogla ili trebala bit. Moj se je svijet srušio u sekundi ... i sad umirm od tuge. Umirm zato jer ga još uvijek (usprkost svih njegovih mana) još volim kao i nekad i željela sam, iskreno sam željela ostarit sa njim. a vjerojatno to nikad neću moć. Boli me pomisao da će nam djeca odrastati bez njega (naravno da će bit tu negdje, ali...), boli me da uskoro dolazi Prva pričest i da vjerojatno nećemo bit familija... pa rođendani, Božić...ne znam... luđački mi je teško, luđački i očajnički sve želim složit ... a znam da neću moć. Ne znam kako da krenem, šta da radim, da mi se sakrit pod poplon i spavat nekoliko mjeseci da sve ovo preživim. Bojim se samoće, života bez njega, bez ljubavi. Znam da me djeca za nekoliko godina neće trebat i da će svako na svoju stranu, a ja ću se topit u tugi jer tog čovjeka beskrajno volim, dala bi mu dio sebe, okrenula život na glavačke samo za njega i to dvoje prekrasne djece koje imamo. Ne znam ljudi... užasno mi je teško, Bože nekad pomislim da si me napustio. Ne znam kako si pomoći. KAKO?

10.03.2008. u 15:08 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (27)
Ožujak 2008 (25)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ah...život svagdanji...od plaće do plaće...od 7 do 15...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Samo moru virujen
More sluša, ja mu pričam priče
Samo moru virujen
Ono šumi, pušta me da vičen

Samo moru virujen
More lići, more rane vida
Samo moru kažem sve
More sluša, pa me ispovida

Samo moru virujen
Samo valu, oseki i plimi
Kada svi me ostave
More širi ruke da me primi

Samo moru virujen
More sluša pa me osokoli
Samo moru virujen
Samo more znade da te volim

NAJGORE JE BITI NIŠTA
U OČIMA KOJE TI ZNAČE SVE
.


*..Zašto grubim riječima i prijetnjama nastojati
dobiti ono što tako lako možemo dobiti samo
ako upotrijebimo osmijeh i ljubaznu riječ


*..Razum nam kaže što trebamo izbjegavati,
ali jedino nam srce kaže što trebamo raditi.