Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

četvrtak, 08.08.2013.

“Ja samo šutim i volim. I plačem ponekad. U većini slučajeva kada su dani loši. Kao što je ovaj… I kada me nedostajanje zaboli.”

Daleko od očiju,daleko od srca'... Ali ništa nije pogrešnije od tog...što smo udaljeniji bliže su nam srcu oni osjećaji koje pokušavamo ugušiti i zaboraviti... Ukoliko smo daleko od voljene osobe,svako tko prodje pored nas na ulici podsjeća na nju... Jer...ono što oči ne vide srce osjeća...Jaka sam, izdržljiva... netko bi rekao nesalomljiva.... Čak i ja imam tu prokletu potrebu da me zagrliš... da ti zagnjurim glavu na grudima i slusam ritam ljubavi tvoga srca... da mi kažeš: " Hej, sve je u redu... Tu sam... volim te " .. -Kako možeš bez njega? -Mogu? Tko je rekao da mogu bez njega? Ja moram! To je postao moj zadatak, žvotna navika... Previše ga volim da bih mu kvarila sreću... Previše sam slaba da se borim za njega... Pustit' ću ga, odtugovati ću i preživjeti... Nadam se..." Znaš, poslije miliona sekundi daljine, poželim samo da podjelim sa tobom blizinu i šutanju.. Da isprepletem prste sa tvojima, približim ti osmijeh i upijem miris tvog parfema... I da te ljubim... Dugo... Da ti poljupcima ispričam koliko mi nedostaješ kad odeš..." Svaka žena treba da zna: Muškarac koji te iskreno voli, nikada te neće napustiti bez obzira koliko je situacija teška... Svaki muškarac treba da zna: Žena koja iskreno voli - Biće bijesna na tebe, zbog mnogo stvari ali će i dalje biti uz tebe !eZnaš onaj osjećaj kad ti je dosta svega i kad bi negdje pobjegao od svih... Kad te niko ne razume, a svi se kao trude. Kad te neke osobe razočaraju, iznevere. Dođe dan kad ne želiš progovoriti ni reč. Kad misliš na nešto. Kad poželiš mnogo, a znaš da ti treba samo malo... Kad želiš da nisi, a znaš da jesi... Kad kažeš sve je ok, a nije... Kad se praviš da si sretan, a tužan si... Kad ništa nema smisla... I ne možeš više...

08.08.2013. u 19:00 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.