Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

utorak, 27.08.2013.

Ostaju samo dva stranca,jedan datum i jedna pjesma..

Jel znaš onaj osjećaj kad neku osobu zavoliš, jače, više od bilo čega.. On je bio nešto što se ne može zamijeniti,što se ne može opisati.. Ne postoji nijedna riječ koja može opisati ono što ja osjećam prema njemu, i ono što bi ja uradila za njega.. Ne žalim niti jednu prolivenu suzu, jer mislim da je vrijedan toga a možda i ne..ne bitno.. Bio je ono što nijedan drugi nije i nikad neće biti..i svi koji su dolazili poslije njega nisu ga zamijenili..Osvojio je moje srce za kratko vrijeme, i mislila sam da sam i ja njegovo.. Ja se samo nadam da će on jednoga dana biti sretan sa svojom djevojkom,sa djevojkom koja će ga iskreno voljeti, koja će biti tu za njega, koja će mu vjerovati i čuvati ga.. 'Pak ja mislim da ga niti jedna neće voljeti ni upola kao što ga ja volim, ovoliku ljubav je nemooguće nekom poklonit, ali ja sam ipak uspjela.. Ne znam što se točno dogodilo sa nama, ali jedno znam, on više nije tu.. Nije tu kad mi je potreban,nije tu da mi pruži zagrljaj u kojem se osjećam sigurno, nije tu da se smije sa mnom, nije tu kad mi je teško, jednostavno on nije tu.. cry On je sretan bez mene, nastavio je sa svojim životom kao što bi i ja trebala, ali ne mogu, ja živim od prošlosti..od uspomena.. Ja ga još uvijek čekam, čekam kao nijednog do sad.. Svake noći legnem u krevet i zaspim preplavljena raznim emocijama suzama koje me prate svaku noć.... Pred mojim očima se stvaraju slike kad smo bili zajedno, naši pogledi,dodiri,zagrljaji ono bit ce sve oke.... Stvarno je teško biti niko i ništa za osobu koja je tebi sve, za osobu koja te ni ne primjećuje, ali ipak je voliš najviše... cry D <3

27.08.2013. u 22:21 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.