Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 19.08.2013.

gdje je ljubav, gdje ste je od moga oka sakrili ?

Nema za mene... Ja sam vam valjda "trn u oku" , ja sam uvijek ona losa, ja sam ta na koju uvijek se odnose te uvrede, na koju uvijek ide vas bijes... Ja sam ta, koja je gresna i koja nije vama nikada dovoljna koliki god da trud ulozila... Nema veze, oprastam vam..

Doci ce nekada neko ko ce svu tu izostavljenu ljubav da mi da, nekada... Dat' ce mi podrsku, zelju, dat' ce mi srecu, ono sto vi niste, da li cu moci podnijeti to sve, to sto je toliko godina izostavljeno....

19.08.2013. u 14:11 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.