Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

srijeda, 21.08.2013.

volim te!!!!!!!!!!

On nije bilo tko,nije.. on je decko koji je svakoj mojoj rijeci dao smisao,svakom mom danu dao volju i poticaj..
Svaku moju gresku prihvatio smireno.Svaki dio mene prihvatio i postovao..I kad me pitaju sto mi je??
eto vam odgovor..jer taj decko koliko god da me je povrijedio,koliko god da sam pustila suza ostao je u mom
srcu,u nadanju,u obecanom cekanju i u zelji da se nikad ne zaboravi!Ali kad kazem,kad kazem da mi je stalo
to i stvarno mislim i osjecam.Mozda sam pogrijesila,napravila gresku sto nisam mu puno dokazivala sto sam
ga zanemarila,jebes ga..tad nisam znala sto imam kraj sebe..

21.08.2013. u 19:59 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.