Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

nedjelja, 11.08.2013.

Voljela sam te i volim te jos uvijek!

Voljela bih da ti kažem koliko te volim, koliko mi značiš... Znaš to? ali nije te briga..
Kad bi razumio samo malo,da postoji netko kome si cijeli svijet,nekom tko je vidio cijeli svijet u tebii... Čuješ li koliko negdje daleko jedno srce kuca i zove te… želim ti reći što još osjećam, da me samo jednom poslušaš, zar tražim previše? Plačem, a suze mi na lice ne naviru, onda poželim da se smijem, a osmijeh nije čuo za mene... TEBE TREBAM da me zagrliš, ali ne mogu jer je to baš ono što sad ne mogu,a trebam i više nego što misliš.. osjećam... poželim život, ali ti nisi tu, a moj život si ti... i tako želim jednu želju za drugom sve dok ne shvatim da si svaka moja želja, moja bol, moj osmijeh, moja patnja, moja suza.. cry

11.08.2013. u 00:44 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.