Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 05.08.2013.

"Jebi ga prijatelju, volim ga... Svakim danom sve više" ... :(

Da, sestro, sad ga volim još jače, jače nego ikad prije... Nije se promijenio mnogo, ali je bolji bar za mene... Cijeni ono što ima, i trudi se da me ne izgubi ponovo.. Daje mi nadu za dalje, možda zvuči čudno jer se to rijetko nalazi kod muškaraca, ali sve mi češće i češće govori koliko me voli, poštuje, koliko mu je stalo, šta bi sve uradio za mene i da sam mu stalno u mislima.. Možda ne vjeruješ, sestro, ali dokazuje to često, i sve na bolji i bolji način... I sad kad mi netko kaže, sestro, da su svi muškarci isti, varaju se, gadno se varaju... Ipak ima muškaraca koje vrijedi čuvati.... A znaš, sestro, šta je najljepše kad smo zajedno i sami na nekom mjestu? Najljepše je kad zajedno šutimo i brojimo u sebi poljupce, bezbroj ih je, sestro... Hvala ti, sestro, što si me podržavala u tome da nastavim s njim dalje, jer bez tebe bih možda lako odustala od nas, ali vidim da si imala pravo, bolji je nego ikada, sestro, i volim ga svim srcem.... Ne želim da se ovo između nas ikad završi, nikad...'' :$ <3 Zašto se praviš da te briga za njega, a kad ti pogledam u oči uvijek sijaju kad ti ga neko spomene? Prijateljice bar ti probaj da me razumiješ, da pravim se, neću da drugi vide da patim zbog nekog kome sam ja na kraju uma... Razumijem te, ali šta ako ti njemu značiš , šta ako dijelite iste osjećaje? To je nemoguće, on se nikada neće promjeniti, i ako je tako kao što pričaš, nikad mu ne bih mogla dati drugu šansu..Ti govoriš jedno, ali znam da ti srce govori drugo.. da govori, ali srce samo lupa, ne mogu uvijek slušati srce... Prijateljice ti njega nikad nisi ni prestala voljeti.. Ne mogu da ga ne volim, nekad mislim da nikad neću naći nekog nalik njemu... Čula sam da se raspituje za tebe, čak je pitao da li si sretna? A da li on zna da ja uvjek isto tako pitam za njega, jer ako je on sretan i ja sam... Nikad nisam vjerovala da bi nečiji osmjeh mogao da mi uljepša dan, a sada bih sve dala da vidim taj njegov osmjeh, kao nekada što se smijao samo za mene...
:(((((((((((((((( dadoo volimm :((((((

05.08.2013. u 23:54 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.