Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 05.08.2013.

život je realnost koju nitko ne primjećuje ^^

Koliko god se trudili da shvatimo nekoga koga ne shvaćamo nikada ne možemo to u potpunosti sebi objasniti zbog čega i zašto je netko takav kakav je...Svi smo se mi rodili isti,bez ičega i svi ćemo napustiti ovaj svijet isti,bez ičega...Mnogi ljudi provedu život u trci za novcem,u trci za znanjem,u trci za dokazivanjem da su bolji od tebe ,mene i drugih,mnogi provedu život u trci za čistim preživljavanjem a neko život provede u maštanju i snovima,u trci za nekim koga vole,bez koga ne mogu,čekaju jedau poruku ili poziv da dode,a nema ga...Na kraju krajeva svi smo mi ljudi bez obzira koje vjere,koje boje kože ,visoki niski,debeli mršavi,lijepi ružni...Sudbina nam je na kraju svima jednaka...I tako čovjek čitav malesni život provede u nekoj trci ne okrečući glavu lijevo i desno,ne gledajući jutarnji izlazak sunca niti opadnuto jesenje lišće niti igru oblaka na plavetnilu...Nesvjesno ne dajemo odmora svojoj duši,i polagano se svijet pretvara u jedan veliki hodajući kompjuter koji sve pamti i registrira ali osjećaja nema..Polagano i ne primječujući ljudski osjećaji se mjenjaju ,polagano starost nas stigne i tek tada razmišljamo o svemu onome što je prošlo...Tada imamo samo uspomene i zaljenje za nečim što smo mogli uraditi ili ispraviti a nismo...Poslje žaljenja i uspomena polagano nestajemo i mi...Odlazimo negdje na neko mjesto o kojem postoje mnogi mitovi i priče ali sa kojeg se mjesta još nitko nikada nije vratio da nam ispriča...Zapamti da život je previše kratak ,ne trči uzalud za nečim što nije vrijedno ljepote života ,budi čovjek i ostani čovjek...

05.08.2013. u 15:49 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.