Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 01.07.2013.

Ljubav je najvrijednija kada zna da čeka.

Znaš, fališ mi više nego ikad. I kada pomislim da se bliži dan kada ću te ugledati nakon toliko vremena, u mom tijelu se sreća i uzbuđenje sudaraju, ali osmijeh zablista na licu. Predugo su te kilometri krili i dijelili od mene. Vjeruj da živim za trenutak kada ću ponovo ugledati tvoje predivne oči, čuti onaj tvoj, meni najdraži glas, vidjeti onaj zarazni osmijeh. A samo kada bi znao koliko sam se molila za tebe i koliko iščekujem taj trenutak kada ću osjetiti tvoj zagrljaj. Znaj, da se nikome nisam predala, niko nije mogao vidjeti onu istinsku sreću koju možeš vidjeti samo ti. Ni jednom srce nije zalupalo onako kako zalupa zbog tebe. Ni jednom osmijeh nije zablistao na licu kao kada za blista zbog tebe. Bez tebe je sve tako uzaludno. Svaki dan bez tebe je promašaj. Iako možda uskoro više ništa neće biti kao prije, zauvijek u duši ostajem tvoja. I čekam te, vjerno, onako kako sam te uvijek čekala. A ljubav je najvrijednija onda kada zna da čeka. <3

01.07.2013. u 18:51 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.