Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 22.07.2013.

.

Čudan je ovaj život... Kažnjava one koje nisu ništa skrivili... Oduzima im sreću... Evo meni na primjer sasvim obična cura, željna ljubavi, UZVRAĆENE ljubavi, ona koja se stalno kažnjava, ona koja nema odgovor na sve to .. Ona kojoj je oduzeta sreća, ona sreća o kojoj je sanjala i kad je došla do nje, biva oteta.. Sada sam ovdje.. Čekam.. Čekam njega po tko zna koji put, čekam da li će se pojaviti.. Brišem ove bolne suze, dok drhtaj me obuzima.. Sve je nestalo, a bol je ostala... Boli me što ga vidim u svakom, ne da mi mira.. Ne dozvoljava mi da ga zaboravim... Ali svakako i ne mogu.. Ne mogu.. Nemam snage za takvo što, za još jednu borbu, koja bi potrajala dugo! Sigurna sam da se ne bih ni izborila.. .Pala bih ili 'pak odustala.. Ne ide .. Koliko god se trudila, ne ide.. Ne mogu da se pomjerim sa tog bolnog mjesta, ne mogu.. Ne mogu krenuti dalje... Izdala sam sama sebe, pogazila obećanje koje sam dala sama sebi.. Tražila način da ga održim , ali nisam uspjela.. Ne mogu...dado :((

22.07.2013. u 14:22 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.