Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 29.07.2013.

bio si moj cijeli svijet..

Prolaze dani, tjedni, mjeseci..Zašto mi to činiš ? Zašto me kažnjavaš tako da boli, razara ? Zašto me više ne voliš ? Zašto ja ne mogu biti sretna kao ti i ponovno voljeti ? Fali mi sve to... Fali mi da se vidimo, a iz toga shvatimo koliko se volimo, fali mi da svi gledaju u nas, dok se smijemo, fali mi da te mogu gledati stalno, a da mi ne dosadi... Sve mi fali... A ponajviše moj osmijeh i moja sreća, iskrena... Onu koju sam imala 14.02.2013. i narednih nekoliko mjeseci, a sada je više nema.. Nadam se da ćeš nekada shvatiti tko sam bila ja i koliko sam te voljela, koliko sam te tražila, a borila se svakog trenutka, jer meni nestaje snage... Ne mogu dalje... Shvatit' ćeš to nekada, ali biti će kasno... Budi sretan, kad već ja ne mogu biti...

29.07.2013. u 15:00 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.