Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 01.07.2013.

"Moja slabost je to što mi je previše stalo."

Znate, ja sam samo htjela da ga volim da me voli, tu na mjestu skrivenom od drugih, mjestu ukalupljenom našim dodirima, čini mi se namjenjenom baš nama dvoma... I voljela sam ga, još kako.. I on je mene, koliko god se ta ljubav može nazvati ljubavlju... Ljubav na njegov način - baš to... Trebao me je neopisivo, i imao, zaista, u svakom smislu te riječi, a noći provedene skupa su bile naše najljepše noći... Priča koja se ne može ispričati, priča protkana emocijama, strašću,. Priča koja traje još uvijek, daleko od svih pravila, znatiželjnih pogleda, od svih predrasuda, zakona i sila.. Ona kojoj se uvijek rado vraćam, koja krije pregršt tajni, pogleda, čežnjivih dodira, koja krade svaki slobodan minut i uvijek treba minut više.. Eh, koliko je samo noći ispričano u njoj, i koliko će tek.. Istina, vrijeme nam polako izmiče, no o tome ćemo misliti kada za to dođe pravi trenutak.. Ipak, jedno je sigurno.. To je priča koje ćemo se jednog dana nažalost samo sjećati, ali je i spominjati sa takvim žarom i ushićenjem, kao najispravniju pogrešnu odluku u našim životima.. Ona na koju ne ulažemo pravo kajanja, i nikad nećemo...<3 Znam da se trudim toliko da mu pokazem da mi je stalo,ali da li ce on ikada pokazati zainteresiranost za mene ili cu mu ja samo biti broj.. Zelim mu toliko toga reci,da ga volim da mi je stalo da ga ne zelim izgubiti,ali kako da mu kazem,hoce li me razumijeti,ili ce samo reci bok jednostavno ga trebam sada...tu i na onom našem starom mjestu da mi kaze bit ce sve uredu...<3 cry

01.07.2013. u 18:05 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.