Image and video hosting by TinyPic

Što je čovjek bez životinja? Ako sve životinje odu, čovjek će umrijeti od velike usamljenosti duha. Što god se dogodilo životinjama ubrzo će se dogoditi i čovjeku. Sve stvari su povezane.

Sve stvari su povezane. Što god snađe zemlju snaći će i sinove zemlje. Čovjek ne tka tkivo života; on je samo struk u tome. Što god čini tkanju čini i sebi samome. Čak i bijeli čovjek, čiji Bog govori i šeta s njime kao prijatelj s prijateljem, ne može biti izuzet od zajedničke sudbine. Mi možemo biti braća poslije svega. Vidjet ćemo. Jednu stvar znamo, koju će bijeli čovjek jednog dana otkriti - naš Bog je isti Bog. Vi sada možete misliti da ga vi imate kao što želite imati našu zemlju; ali to ne možete. On je Bog čovjeka i njegova samilost jednaka je za crvenoga čovjeka kao i za bijeloga.


Image and video hosting by TinyPic

Jednom je jedan anđeo obilazio obitelji.
Želio je vidjeti komu bi Bog mogao povjeriti posebno dijete.

Tužan bi ustanovio kako u većini slučajeva dijete ne bi bilo primljeno.
Onda je našao jednu mamu i rekao joj da će dobiti poseban dar.
Ona se pitala što to?
Anđeo joj je rekao da će joj Bog podariti - posebno dijete.
Mama je s ljubavlju čekala - Božji dar.
I bilo je to posebno dijete - dijete s posebnim potrebama.

Mama je znala da Bog ne čini greške.
Bog zna da je i ovo dijete plod Božje ljubavi,
pa mu je i ona htjela biti - dobra mama.
Znala je dobro da će to nekad biti jako teško, ali nije htjela razmišljati o teškim danima kad će možda gledati kako druge mame uživaju u društvu svoje razigrane djece, a ona svoje mora vući, teškom mukom...
Ali, mama je rekla Bogu - DA, ja želim to dijete.
I anđeo je sretan, otišao od nje.
..................

A čula sam negdje i neku drugu verziju priče o djetetu s posebnim potrebama.
Isto je bio problem - naći mamu.

Konačno je Bog našao mamu.
mamu koja je bila dovoljno - ohola
da ju je od njene oholosti moglo spasiti samo jedno takvo dijete.
I ona je to dobro znala,
pa je i ona rekla: 'DA'
I ono što je bilo naizgled teško bilo je uistinu pravo...
i spasonosno...





Anđeo jednog djeteta





Bilo jednom jedno dijete koje se pripremalo doći na svijet.

Jednog dana ono upita Boga:

- "Gospodine, rekli su mi da ćeš me sutra poslati na Svijet, ali ja sam tako sitan i nemoćan, kako ću živjeti tamo?"

Bog odgovori:

- "Od svih anđela izabrao sam jednog za tebe. On će te čekati i štititi. Svaki dan će ti pjevati i smiješiti se. Tako ćeš ti osjetiti njegovu ljubav i biti ćeš sretan."

- "Dobro, kako ću ih razumjeti kad mi nešto kažu, kada ne znam njihov jezik?" - zapita dijete.

- "Anđeo će ti govoriti najljepše i najslađe riječi koje ćeš moći čuti na svijetu i pažljivo i sa ljubavlju naučit će te pričati."

- "Čuo sam da na Zemlji ima dosta loših ljudi, tko će me štiti?" - zabrinuto nastavi dijete.

Bog se nasmiješi i kaže:

- "Tvoj će te anđeo uvijek štiti, pa bilo to i po cijenu njegovog vlastitog života."

Dijete pogleda Boga i molećivim glasom kaže:

- "Ali ja sam veoma tužan što Te više neću moći vidjeti."

- "Tvoj će ti anđeo uvijek pričati o meni i naučit će te putevima koji vode do mene."

Tada u raju nastade tišina i glasovi sa Zemlje dopriješe do njega. Dijete shvati da treba ići pa postavi posljednje pitanje:

- "Gospodine, ako sad moram ići, molim Te, reci mi kako se zove moj anđeo"



Bog odgovori s velikim osmjehom:

- "Nije važno kako se zove, ti ćeš ga zvati MAMA
!

Život s prirodom

četvrtak, 19.05.2011.

Mentalna retardacija i učenje - moje dijete i ja


Image and video hosting by TinyPic
Kada govorimo o mentalnoj retardaciji, onda se najčešće spominju i akademska znanja i vještine koje djeca i osobe s mentalnom retardacijom postižu tijekom života. Ovisno o stupnju mentalne retardacije, ali i osobnih interesa i osobina ličnosti djeteta, različite su razine znanja koje usvaja. Mentalna retardacija se u pedagoškom i odgojno obrazovnom smislu opisuje kao stanje koje onemogućava uspješno postizanje odgojnih i obrazovnih ciljeva primjerenih za dob te usvajanje minimalnih zadanih sadržaja. U društvenom pogledu djeca i osobe s mentalnom retardacijom nemaju dovoljno razvijene sposobnosti za potpuno samostalan život, već je tijekom života potrebna određena pomoć i podrška koja ovisi o individualnim karakteristikama i sposobnostima osobe s mentalnom retardacijom. Često je potreban stalni nadzor i briga za djecu i odrasle s težim oblicima mentalne retardacije.

Sukladno pretpostavkama da se svakom djetetu pristupa individualno, kako u odgojnom tako i obrazovnom smislu, ne postoji program koji bi u svim svojim strukturnim, metodičkim i evaluacijskim karakteristikama bio univerzalan za svu djecu s mentalnom retardacijom i općenito s teškoćama. Spominjem ovo iz razloga što mnogi roditelji uspoređuju svoju djecu međusobno s rodbinom, prijateljima, susjedima, vršnjacima u vrtiću i školi te postavljaju zahtjeve koje djeca ne mogu ispuniti, a djeca se osjećaju neuspješna i frustrirana.

Vrlo često roditelji uče djecu čitati prije polaska u školu, brojiti, zbrajati i sl. Nema u tome ništa loše ako dijete pokazuje interes za te aktivnosti i ako se provodi na zabavan i djetetu razumljiv način. U suprotnom, podučavanje i inzistiranje na tome da dijete mora nešto usvojiti prije nego li je mentalno spremno, razvit će se kod djece odbojnost. Kad dijete pogriješi u pisanju nekog slova onda mu najčešće za kaznu odredite pisanje cijele strane ili produžite vrijeme pisanja. Problem kod ovakvih postupaka je što dijete osjeća da je pisanje kazna, a to se nikako ne smije dogoditi. Kod djece treba razviti naklonost prema pisanju i čitanju. Većina djece s lakom i umjerenom mentalnom retardacijom nauče čitati i pisati i izvoditi jednostavnije računske operacije tijekom svog školovanja, a neki to nauče tek kad odrastu. Neka djeca su uspješnija od druge u čitanju i pisanju, neka su uspješnija u kućanskim poslovima, a neka u kreativnosti. Iako se u ovom članku osvrćem na djecu s mentalnom retardacijom, principi se mogu primijeniti i kod ostale djece bez teškoća.

Svako dijete pokazuje interes za određene aktivnosti, a ono što volimo, rado radimo. Ono što radimo i u čemu sudjelujemo lakše i naučimo. U svakodnevnim aktivnostima možete osmisliti zadatke kojima potičete i učite dijete. Za kraj primjer. Kada kuhate, perete suđe, usisavate po stanu, perete automobil ili čistite travnjak, uključite dijete u svoje aktivnosti. Neka vam djeca dodaju sastojke koje trebate, brojite zajedno koliko žlica brašna ide u određeni kolač, neka dijete pravi svoje tijesto, pere plastično suđe pored vas. Osmislite aktivnosti u kojima djeca prema vlastitim interesima i sposobnostima mogu sudjelovati zajedno s vama.

- 11:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.05.2011.

Spremamo izlet s Djecom s PP

Znaći kako već naslov kaže spremamo izlet s djecom u prirodu, izlet će biti humanitarnoga tipa i naš rad će biti isključivo volontiranje.
Djeca dolaze iz Zagreba i prvo idemo na farmu gdje se uzgajaju krave, i gdje ćemo napraviti roštilj, dok djeca razgledaju krave, teliće, ovce i mljekaru, stričeki vozaći će da ispeku roštilj, nakon roštiljade krečemo na još jednu farmu, gdje ćemo da pogledamo, srne, konje, i ostale.
Takav nam je za sada plan a vidjet ćemo , možda još bude koja promijena. Sve u svemu izlet je u zadnju subotu ovoga mjeseca.

- 12:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.05.2011.

Nije uvjek lako

Baš kako sam naslov kaže nije uvjek lako, tako je to i kod nas. Sinoć kasno oko 20 sati jedna od naših koza se počela jariti, sve je to trajalo dugo u noć i oko 3 i 35 uz komplikacije ojarilo se malo jare-ženkica. Na prvi mah izgledala je mrtva, a onda tihi beeeee razveselio me, međutim malena ne stoji, ne papa sama i tako ćemo je mi morati hraniti i njegovati dok malo ne ojaća u nadi da sve će biti dobro......
Kozicu smo nazvali Živka.....

- 11:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Rujan 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Image and video hosting by TinyPic

Mnogo je lijepše živjeti u prirodi, živjeti s prirodom, jednostavno osluškivati disanje onoga što me okružuje, dodirivati kožu stabla, gledati u oči životinji, živjeti radost obasjen ssvijetlom krijesnica.


Image and video hosting by TinyPic


Magareće mlijeko smatra se najsličnijim majčinom mlijeku. Vrlo je hranjivo jer sadrži više laktoze i manje masti od kravljeg mlijeka. Do početka dvadesetog stoljeća koristilo se kao supstitut humanom mlijeku.

Čini se da se vraćamo magarećem mlijeku kako bi pomagali dojenčadi u najranijoj dobi, posebice kada je njihovo zdravlje vrlo delikatno. Magareće mlijeko nije u potpunosti napušteno, ali prije 20 ili 30 godina moglo se naći puno više dobro zbrinutih magarica u gradu, koje su služile za dojenje male djece, nego danas. Nedavno istraživanja su pokazala da se magarećim mlijekom može koristiti kao alternativa kravljem mlijeku, pogotovo djeca koja su pokazala alergiju na proteine koje ono sadrži.

Htjeli bismo svima pružiti mogućnost korištenja magarećeg mlijeka pa ako vam je potrebno nazovite nas.

Pakiranje već od 1dcl čini ovaj proizvod dostupnim svakome !
Na Vama je samo da probate!

Ta sjajna voda što teče brzacima i rijekama nije samo voda, već i krv naših predaka. Ako vam prodamo zemlju morate se sjetiti da je to sveto i morate učiti vašu djecu da je to sveto i da svaki odraz u bistroj vodi jezera priča događaje i sjećanja moga naroda. Žubor vode glas je oca moga oca. Rijeke su naša braća, one nam utažuju žeđ. Rijeke nose naše kanue i hrane našu djecu. Ako vam prodamo našu zemlju morate se sjetiti i učiti našu djecu da su rijeke naša braća, i vaša, i morate od sada dati rijekama dobrotu kakvu biste pružili svakome bratu. Mi znamo da bijeli čovjek ne razumije naš život. Jedan dio zemlje njemu je isti kao i drugi, jer on je stranac koji dođe noću i uzima od zemlje sve što želi. Zemlja nije njegov brat nego njegov neprijatelj i kada je pokori on kreće dalje. On za sobom ostavlja grobove otaca i ne brine se.


Terapijsko jahanje
Ono što mene zadivljuje kod životinja je njihova šutnja, njihova tiha prisutnost i sposobnost prihvatiti čovjeka onakvoga kakav on je, sa njegovim slabostima, strahovima, s njegovim brigama, ne osuđujući ga, gledajući ga, voljeći ga......
Životinje imaju posebnu sposobnost da nam pruže osječaj sigurnosti, jednostavnosti....


Image and video hosting by TinyPicStabilna struktura programa terapijskog jahanja

STABILNA...

* jer je održiva,
* donosi dobrobit u zajednici,
* djeluje holistički na sve skupine korisnika - u terapiji i preventivi,
* zajednica ju prepoznaje i prihvaća,
* pruža potporu za opstanak i razvoj...


PEDAGOŠKO PREVENTIVI PROGRAM RAZVIJA

* samopouzdanje
* komunikacijske vještine
* toleranciju
* socijalne vještine
* emocionalnu inteligenciju u skupini mladih bez invaliditeta (osnovna i srednja škola)


TERAPIJSKI PROGRAM OSTVARUJE

* FIZIOTERAPIJSKE
(relaks spazama, simetrija, balans, motorika...)
* PSIHOTERAPIJSKE
(samopouzdanje, motivacija, tolerancija)
* SOCIOTERAPIJSKE CILJEVE
(razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina)
* ZA OSOBE S TJELESNIM I NETJELESNIM INVALIDITETOM