OVO NIJE PJESMA O NJOJ - Juraj Repinac

08.12.2020.



Dok meni inspiracija ne teče, mom sinu Juraju teče bez problema. Samo naprijed, dobra je pjesma, istinska, iz srca.

4. prosinca u 23:46 ·


OVO NIJE PJESMA O NJOJ

Samo da znate
Ovo nije pjesma o njoj!
Da se ne pomisli da mi je važna,
Jer sve moje pjesme i slike baš sve
Nisu imale BAŠ ništa od nje.

Ovo dakle, nije pjesma o njoj
I neka ne pomisli da o njoj pišem.
Jer davno su umrli romantičari svi
Jesenjin, Neruda i svi likovi ti
Nećemo skupa gazit po lobodi
Ko Bukowski pisat vulgarizme o slobodi.
(Niti bi ih pisao, kad baš razmislim.)
A možda i bi, jer ovo nije pjesma o njoj.

Ipak ona je nježna a svijet je grub
Pa ipak je i čvrsta, i snažna i teška
I ostat ću "kul" pored njezinog smiješka
Smislit prave stihove
Ko pjesma "Danny Boy"
Da ju do kraja uvjerim
Da se ne radi o njoj.

Reko' je čika Cesarić da krhko je znanje
Pa i bolje da je krhko pa da živi u laži
I da misli da su svi stihovi ovi
Kao Barbara ona što po morima plovi
I svi kad čitaju misle da je ženski rod
A Barbara ta silna ipak samo je brod.

Možda da na kraju smislim da je pjesma ova
O brodiću nekom, o čamcu bez krova
Pa da ju pročita, uzdahne i kaže baš sve:
"BOGU HVALA OVA PJESMA NIJE ZA MENE."
I ostane nesvjesna širine laži te
Jer svijet se čini ljepšim kad sam pored nje.

- Juraj Repinac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.