SINE, SRETAN TI ROĐENDAN!

21 travanj 2020

Moj Mislav, moj thinker, lijepo moje dijete velikoga srca, danas ima roćkaš.

Zna on, da razveseli kad treba, zna on pogoditi trenutak kada treba utješiti, iako nije velika pričalica..

Volim te, sine, budi mi i dalje ovako velik, srčan i lijep, znam da ova čestitka sad izgleda kao čestitke stila želje i pozdravi, ali baš me briga, ako Bog da, vidjet ćemo se brzo i pravit ću ti sendviče svako jutro, uz gomilu naše slatke slavonske rajčice koju obožavaš.

Takve rajčice nema u Irskoj, na žalost!

Naše sunce i naše nebo rađaju najslađe plodove (pod uvjetom, da ih puževi ne pojedu), ali skrenula ja, ....sa teme mislim... sretansretansretansretansretansretansretansretan

Još jednom, SRETAN TI ROĐENDAN, SINE, ljubi te majka!




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.