RAZVEŽI MOJU ZLATNU VRPCU

28.10.2019.


slika: digital art

Razveži moju zlatnu vrpcu postojanja ti, koja uzaludno pokušavaš učiniti neraskidivim, haljinu moje duše koja je protkana brojnim šarenim svilenim nitima odsanjanih i ispunjenih snova.

Svojim prstima nježnim i tananim pronađi početak kraja koji od moje duše počinje, a u tvojoj se završava.

Ti si biće moga bića, neutaživa površina zdenca dubokog gdje se naši odrazi stapaju u jedan lik, vječni lik, Jedne i Jedine koju ćeš otkriti, razodjeneš li me potpuno.

Razveži tu zlatnu vrpcu moga postojanja i shvatit ćeš, da iza haljina mojih samo spiralni vir vječne spoznaje postoji ... niti srce, niti um, samo zlatna sfera gdje sve diše zaustavljenim dahom ljubavi, slatke i nezaustavljive, čiste kao kristal zarobljen u gorskim vrhuncima...

Osjećam tvoj zaustavljeni pokret, jer ti pronađe zlatni početak vrpce moga postojanja.

Ne oklijevaj, ja se ne plašim nagosti duše svoje, jer znam da ćeš me ti obući u grimiz prelijepe duše tvoje.

Sutra ne postoji, postojimo samo mi i naš čudesan susret u predvorju istinske dimenzije života.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.