PJESMA MOJE KĆERKE

09.04.2019.



Majka je uvijek majka, da živim još tisuću života, uvijek bih izabrala to zvanje čak i ne bih to nazvala zvanje, nego želja srca i duše.

Hvala mojim curicama i Ivanici na ovoj pjesmi koju mi je napisala prije dvije godine, mojoj Leonori koja me u molitvama nosi, mojim divnim dečkima koji ne pričaju puno, ali vole jako i podnose "muški" našu razdvojenost.

Volim vas sve!!!




"…..Mogla bi kad bih htjela
o tebi pisati kao o heroju,
heroju koji je svoju
čitavu egzistenciju
podredio drugima,
o svim tvojim djelima i odricanjima
koja si učinila radi nas.

Mogla bih, kada bih htjela,
ali neću, danas ću ti napisati,
da sam zahvalna
što si baš ti moja mama
i beskrajno ponosna
kada u svojim očima vidim tvoje.

Zahvalna sam
što si stijena
o koju su se obijale
moje tinejdžerske godine
i što si most preko nemirne rijeke
i putokaz u magli,
uvijek budna, uvijek umorna,
a nikad toliko umorna,
da u tvojim rukama
ne mogu naći utočište.

Oprosti mi, majčice,
što ne mogu biti uz tebe sada, baš sada,
kada umorna sa ramena skidaš
sav teret koji nesebično nosiš za nas.

Oprosti mi, što nam dane više ne ispunjavaju
dugi besciljni razgovori
i što ne poslušam baš svaki tvoj savjet,
ali mogu ti zaželjeti,
da nam poživiš još bezbroj divnih godina
i da nam se vratiš
ne onakva kakva si otišla,
nego onakva kakva ćeš doći.

Baš takva u mom srcu
uvijek ćeš imati dom
na kojoj god strani svijeta bila."

Ivana Repinac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.