Život i gospođa Romantika (dok maestro svira fortissimo)

18.12.2019.


slika: internet

Priđi mi, gospođo, dok maestro ludi na svojim strunama, zagrizi me dok te grlim, dopusti da nas ples ponese, dok ne prestaneš disati, dok ne shvatiš da sam ja uvijek pobjednik i gutač tvojih uzdisaja, prevarant kojeg primaš ne bi li ga obratila iz nevjernika u vjernika.

Mala moja, ja sam uvijek zadnja riječ u svim tvojim nijemim pokušajima, da me zarobiš. Ja Romantiku obožavam,
tepam joj ljubav i nudim joj ljubav, oblačim je u ljubav, stvaram joj ljubav, da bih je opet sa drugom gospođom prevario i igru nastavio.

Možeš li unatoč tome zaplesati sa mnom??

Gospodine vrli ljubavniče, bahati svodniče, žigolo iz kuloara i dimljivih separea, nesvršena pričo, tajnoviti fantome, ne bojim se i kada maestro prestane, svirka nestane, ja ću ostati, a ti nestati.

Netko ti je lagao, ja ću preživjeti, ti ćeš umrijeti i sada kad istinu znaš, misliš li i dalje sa mnom zaplesati ili ovu dvoranu napustiti???

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.