studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x

...Sedam godina živio sam danju i noću samo sa jednom mišlju u glavi - sa njom! Da je postajao ijedan krščanin toliko vijeran svome Bogu, svi bismo danas bili Isusi Kristi...
HENRY MILLER - RAKOVA OBRATNICA

...Da, sada gledam kroz tvoje oći, ti si nišan na licu moga anđela. Oprosti što odlazim, ja nikada ne ostajem...
SOREN KIERKEGAARD - DNEVNIK ZAVODNIKA

...Nijedan luđak nije lud, ako čovjek prihvati njegovu logiku...
G.G.MARQUEZ - O LJUBAVI I DRUGIM NEČASTIM SILAMA

...Remember where you come from, where you are going, and why you crated the mess you got yourself into in the first place...
RICHARD BACH


free web hit counter


nedjelja, 23.11.2008.

...Kako je pocheo rat na mom otoku...

Znate ono kad sjedis sa frendicama i onda cujes od jedne koja je u braku (i nije u bas sretnom braku) recenicu tipa: "Da, zvao ga je shef a on je bio sa frendom vani i mob mu j eostao doma! Poshto ga je shef trebao hitno, htijela sam ga nazvati na frendov mobitel. Dok sam trazhila u imeniku broj od tog frenda nashla sam na neko zhensko ime koje mi nije dalo mira... I tako je pocheo rat na mom otoku..."

Nikada nisam dechku kopala po mobitelu... Al doslovno bash nikada! Derala sam se na frendice koje su to radile u svoje vrijeme... Nikada nisam shvachala chemu takav chin da sebe spustis na razinu mrava nekog pred njegovim ochima!

Ali eto spletom okolnosti se desilo da sam i ja neki dan zavirila u to malo chudo elektronike... I TAKO JE POCHEO RAT NA MOM OTOKU!

Neznam dali se sada grizem zbog toga sto sam pogledala chisto jer sam naisla na neshto shto mi se ne svidja! Neznam dali cu sada promisliti o onom stavu "Shto ne zna ne mozhe ga/ju boljeti"...
Neznam shto je to meni trebalo i neznam kako chu ja sada to prozhivjeti... Niti rjeshiti jer od njegove strane nema neke pomochi...

Ovo je strashno...
Nevolim ratove na nicijem otoku a kamo li na mom...



| komentiraj (13) | print | # |

<< Arhiva >>