srijeda, 30.06.2021.

Ljetno štivo by Augusta Benčić Ivančin

- Više sam puta sudjelovala na Lidranu, a kasnije, u gimnaziji, imala sam sreću da mi je profesorica Zlata Knez bila razrednica. Ona je poticala moju kreativnost te su tako moji radovi izdani u sklopu više zbirki koje su izašle u njenom aranžmanu. U kasnim dvadesetim i tridesetim godinama, dok sam kao samohrana majka živjela i radila u Zagrebu, moje kratke priče popunjavale su kućni budžet. Uskoro sam, zahvaljujući tom talentu, dobila ponude da radim kao community manager za samostalne djelatnosti i obrtnike. U to sam vrijeme započela pisati nekoliko romana, nijedan nisam završila, ali saznala sam, od drugih autora, da je to normalno, da svi imaju nekoliko nezavršenih romana u ladici. Trebala sam sazrijeti i odmaknuti se od autobiografskih tema da bih mogla s lakoćom izbaciti iz sebe prvi, kompletan roman, kaže nam Augusta Benčić Ivančin.
Našu dragu Augustu podržite na Instagram profilu.

Kažu da najbolje rashlađuje vrući čaj, a ne ledeno piće pa tako i ja preporučujem vruća štiva za ovo ljeto.

SvingeRaj
Vrtoglavo pitko ispisana priča o potrazi za strašću i pripadanjem uz koju ćete se nasmijati, zabaviti, pobuniti se zbog izbora glavnih junaka i pomiriti s njima.”

Tajkunova kći Dragane R. Tafra
roman o ljubavi u vrtlogu ortačkog kapitalizma, u kojem ćete prepoznati mnoga lica i poželjeti biti Jelena Mogulić barem na jedan dan.



Oznake: preporuke, recenzije, čitanje, knjige, ljeto, plaža

- 11:52 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2021 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Opis bloga

Željka
37 y/o women
Croatia 🇭🇷
Books are my life 📚💜

Dobro došli na knjiški blog. Ovdje možete naći sve objave vezane za knjige. Nadam se da će Vam moje preporuke pomoći pri odabiru knjiga za čitanje. Slobodno vi meni možete u komentarima predložiti svoje favorite. Molim lijepo bez vrijeđanja i prepucavanja. Nadam se da ćete uživati. 😉 🤗

TOP 10 AUTORA

1. Inna Moore
2. Jan Bolić
3. Augusta B I
4. Nena Šahbazović
5. Deni Baleta
6. Jana Krišković Baždarić
7. Joy Fielding
8. Vi Keeland
9. Penelope Ward
10. Sarah Morgan

TOP 5 IZDAVAČA

1. Innamorata
2. Fokus
3. Sonatina
4. Fragment
5. Znanje

TOP 10 knjiga

1. Dodir zvijeri
2. SvingeRaj
3. Život koji želiš živjeti
4. Mi djeca s kolodvora Zoo
5. Godina u kojoj je Bela Lang upoznala sreću
6. Pričat ću ti stihovima
7. Život piše poezije
8. Mrtva priroda
9. Praporci u snijegu
10. Onaj pravi