16

srijeda

rujan

2015

Što me zbilja može raspizditi

Scena u mojoj kući. Dolazim doma, bila sam vani.. susrećem mamu i sestru, koje su si sve uspuhane, super su si, djeluju energično i veoma pričljivo.. shvatim da su zajedno bile na vježbanju.. Pa neka su, drago mi je.. sretna sam kada su moji bližnji sretni
Kažu mi da je bilo fantastično.. ja se nasmijem, drago mi je....iii baaaaaaam! odjednom iz čista mira, padaju komentari.. za koje znam da će doći. Koji su učestali
Mama- xx, ne izgledaš dobro.. sva si se pogrbila
Sestra - sva si blijeda
Mama - ti moraš početi vježbati..

Nisam po prirodi agresivna, al neke me stvari izlude do neba. Forsiranje - ajmo svi živjeti kako mi živimo, jel naš način života je ispravan, mi smo savršeni.. tj. naše radnje, izbori, ukus.. kaj god

Kao što se može naslutiti po mojim postovima, tekstovima, pisanju.. načinu života. Lijena sam, da.
Priznajem, kriva sam. Volim ležati. često sam i po 6 sati u krevetu preko dana.. ja sam mali garfield, ja sam spužvasto stvorenje, ja i moj krevet smo prebliski. i tko mi može kaj?

....ali isto tako volim puno šetati. po dva sata - šoping, šetnja s dečkom, prijateljicom, bilo kamo..
Imam okej liniju, i zadovoljna sam svojom kilažom, tijelom.. nemam komplekse.. Ali kao što to obično biva, ljudi koji vježbaju ( joga, pilates, teretana, bicikl, trčanja.. sve moguće aktivnosti koje ne vrijeđam - i ja sam neke od njih radila, i ja sam cijelu osnovnu školu igrala tenis i to je predivan sport.. i podržavam sport).

ali zbog svog načina života ne želim upisivati nikakvu aktivnost.. osjećam se ispunjeno na tom polju - dovoljno se krećem, i nemam nekakvih fizičkih problema,nedostataka da počnem vježbati.. sigurna sam da ću jednoga dana upisati neku aktivnost - Vjerojatno kada počnem nabacivati kile ( iako i to lagano počinje u mojim godinama ), ili me nešto zaboli.. ali zasada ne.. i mislim da to nikome ne bi trebalo smetati što trenutno nism in i što ne vježbam, tj. što mi se to baš i neda.... Ne volim da netko baca zločeste komentare.. Tipa - ti nisi fit, ti ne vježbaš, ti si mlohava, nisi u formi, trula si, mrtvo puhalo. to je nepoštivanje tuđeg načina života. To je kao da netko kaže - zašto si plavuša a ne crvenokosa, ili zašto voliš više slatko nego slano, ili zašto voliš glazbu a ne ekonomiju.
E pa dragi moji, gledajte svoja posla. ( ne vi, nego ljudi koji bacaju te komentare ) Mogu i ja početi nabacivati milijun kritika raznih sadržaja, ali neću jel sam dobra cura :) i ne zamaram se tuđim izborima životnim, jel se to ne radi, jel to jednostavno nije lijepo. To rade zabadala, njuškala.

Al moja obitelj je veoma posebna, i neobična.. i jako se vole šaliti na tuđi račun .. i svi vježbaju .. i sada sam ja crna ovca kaj se tiče ove teme.. nadam se da i vi dragi blogeri ne osuđujete ljude koji po prirodi više vole mirovati, ili koji više vremena posvećuju nekim drugim stvarima..

Recite kaj hoćete, ja sam se ispuhala tipkanjem. i dalje volim i svoju mamu i svoju sestru, i ostatak obitelji koji zna biti zločest

Laka vam noć, puna mirovanja i ležanja. Živjeli !

Zelenka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.