02

petak

siječanj

2015

Umorna prijateljstva

Čini mi se da više potičem neke tužne teme nego sretne, kao neki od vas.. ali pisanje je tu da izrazimo što nas muči, i možda negdje nađemo odgovor. Jel tako? danas baš imam tu potrebu.. nekako sam nemirna

Nova godina je počela za mene jako dobro. Započela je u pidžami, uz tv, deku i dečka, i naravno finu hranu... 4 najvažnije stvari u životu.
nastavila se sljedeću večer uz bakinu uvijek fantastičnu kuhinju i divnu uvijek prisutnu obitelj, a nakon toga kod dobre prijateljice u stanu uz preostale kapljice ružičastog vina i sa slabim grijanjem .
ali unatoč svemu lijepome ima tu jedna sitna stvar koja me muči zadnjih tjedan dana..
Moje dvije najbliže prijateljice - (svaku znam zasebno), svaka od nas ide na drugi faks.. - dakle one su nedavno našle nove najbolje prijateljice.. i sada možete reći, nije li to slatko, mala je ljubomorna. Ali, ipak nije tako..
Možda osjećam malu zavist, zato što su i jedna i druga u isto vrijeme našle nove osobe s kojima su naprosto fascinirane.. stalno ih spominju i jako ih veličaju.. znam da sam im i dalje važna, ali ti njihovi prijateljski leptirići bome su postali iritantni.
Ja nisam sklona veličanju novih osoba, treba mi vremena da ih zavolim.. također me puno osoba ne oduševljava.. oduševljavaju me neki redatelji, pisci i možda hrana... ali ljudi teško.
I sada.. osjećam se malo zapostavljeno.. ali isto tako znam da iako su mi obje jako bliske, nikada u njima nisam našla veliki uzor i veliko divljenje.. što sam očekivala da ću u ovim godinama naći.. osobu koja će me naprosto oduševiti..
znam da se možete zadovoljiti super dečkom, mamom, sestrom.. ili čime već...
ali velika bliskost sa osobom istog spola je nešto što ja mislim svatko želi pronaći..
Znam da ako nekoga znamo godinama, ne može nas tako jako oduševiti više kao neka nova osoba.. ali trajna prijateljstva su ono što svi volimo imati.. zato ih i čuvamo.
Neću reći da su potrošena.. ali su izlizana.. kao i duga veza.. nažalost.
i valjda nam je svima potrebno svakih par godina upoznati novu osobu koja će ući u naš život i uvesti neko veće uzbuđenje. možda će nas i malo promijeniti.
Nekako mislim da se meni to neće dogoditi, jel još takvu prijateljicu nisam upoznala.. ali uvijek se mogu nadati..

Vaša usamljena Zelenka.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.