Moja zelena škrinjica

15.02.2011., utorak

Misija razgovor - obavljen...

Dugo očekivani razgovor je obavljen.
Naravno, kao što sam i očekivala, bila sam u svom najgorem izdanju.
Pod tim mislim ono što je valjda svatko po sto puta prošao.
I izvana i iznutra sam bila u "neredu".
Vikend je bio jako naporan...gosti na ručku u nedjelju, proslava koja se otegnula, pa dok se sve odradilo, zelena kao i obično nije stigla oprati kosu i napraviti si frizuru, nego se u ponedjeljak ujutro hvata što se stigne za obući, a kosa i frizura je bila onakva kakva može biti, a ne kakva treba biti :) ...
U kući punoj djece uvijek postoji neka situacija gdje mama špota, tata gladi ili obrnuto, tako i u našoj...e, sad kad se to protumači krivo, ode sve u krivo...mali nevaljalci se izvuku, a mi veliki drvimo o tome do iznemoglosti.
I otvaramo teme...sasvim stote od one koju je trebalo rasčistiti jednom po turu...hvala, radije bi još jednu turu gostiju ako može umjesto toga...toliko mi energije to oduzelo...
Ponedjeljak u isčekivanju također uzeo je danak, tako da sam od muke oko podne odlučila otići u firmin restoran na ručak, koji umjesto duhanskog dima i zavjesa ima uvijek zavjesu od dima prepečenog krumpira, a takav mirišiš i kad iz njega izađeš...
E, takva zelena, iscentrifugirana, sa mirisom svježe pečenog krumpira dočekala je sudbonosni zvon telefona i zlokobni broj na zaslonu...
A ništa, kažem samoj sebi, tu sam gdje sam...malo češljem kroz kosu, štip, štip za obraze, malo kolegičinog parfema i odo' ja na razgovor.
Naravno, bilo je skoro sve kao u već tisuću puta odrađenom razgovoru u mojoj glavi, zelena je štreberica, uvijek se pripremi...no bilo je i nekih novih detalja.
Nakon "ispipavanja" terena i raspoloženja, kad se počelo ozbiljno razgovarati, na moje molbe i pokušaje dobivanja razumijevanja i sućuti, počele su prijetnje i optužbe.
Tako da je trebalo puno snage da ostanem fokusirana u svojoj nakani da se izborim za svoje, nakon što sam čula da ja u biti nikada nisam svoj posao radila kako treba, da me u stvarnosti nitko ne treba i tako svaštanešto ružno... Sve to sam podnijela i postavljala pitanja...zašto, zašto, zašto...
On začuđen kako nisam prestala nakon ovih naravno neistinitih optužbi, posustao je u odgovaranju, jer lako je optužiti, puno teže dati im argumente.
Kad smo iscrpili sve "argumente", počelo je zastrašivanje...kao moglo je i može biti i gore...
Ja se nisam dala uplašiti, izbila sam mu "igračku" za zastraživanje iz ruku, spomenuvši zakon...na to je poludio...
Vidim ja kuda to vodi, pokušavam primiriti razgovor i odvesti u za mene povoljni smjer, ali bezuspješno...
Na kraju iznosim još jednom kako ja sve ovo vidim, kažem mu što želim, dajem prijedlog i ostavljam prostor da nađe načina da u miru pronađe rješenje iz ove situacije - za nikoga dobre...po meni.
Jer sada korak dalje je ili prihvatiti ovu degradaciju i nepravdu ili se boriti...nažalost kroz institucije i proučavajući Zakon o radu...uz puno potrošenog novca i energije, isčekujući rezultat...
Pozdravljam ga i kažem da očekujem da razmisli o svemu i pozove me kada bude imao rješenje, naravno drugačije od ovog...odlazim, zatvaram vrata i nekoliko metara od njegovor ureda počnem se tresti kao što se kaže "šiba na vodi"...
Naravno, zovem muža, prepričam mu dio, onako zbunjeno, nepovezano i tresem se u kutu na dvorištu i dalje...
Danas, kad o tome razmišljam vidim da nisam napravila puno i da se vjerojatno ništa neće promijeniti na bolje, ali barem ne osjećam više sram...Uzdignute glave sam prošla pored "odranog" zaštitnog znaka i pomislim OK, odrali su me, ali sam barem kriknula istinu prije toga...
Kukavice umiru tisuću puta, hrabri samo jednom...
- 07:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Srpanj 2014 (1)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Studeni 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (13)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (18)
Veljača 2009 (17)
Siječanj 2009 (9)
Prosinac 2008 (9)

Opis bloga

Linkovi