14

četvrtak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće ljudi !!!!wavewavewave


Nikako da probije to neko stabilno vrijeme. Danas kad nisam otegnula papke onda fakat ne znam . blabla
Moje jutro je počelo još od sinoć nutnut. Suprug i ja sinoć malo pokušali igrati PS ali moji prsti nisu dali i ubrzo nakon početka je tome bio i kraj jer moji papci ne da me bole nego me razapinju . Trebala bi piti tablete za smanjenje reumatoidnih bolova ali moj inat je toliko gadan prema svim tim lijekovima da jednostavno radije trpim bol nego da gutam još jedan dodatni lijek u nizu jer ne znam kaj mi je gore- da me bole kosti ili želudac od tableta, tako da sam na istom . Kako smo ubrzo zaključili da nešto bi nas dvoje bez pameti navukli svoje jakne i otišli se voziti autom u 23h i to preko Dubrave prema naselju Novoselec , pa kroz Ponirac prema Markuševcu pa sve do Gračana i kroz centar natrag - dakle u pola 2 stigli doma . Super smo si pametni ha ha ha ha .Lagano sam danas budna od 05h jer je baka ustala i mislila da je 10 ujutro- pa dok sam joj objasnila da je 5 h ona se veselo vratila u krevet i sretno zaspala a ja ostala budna kao sova do nemam pojma koliko sati- samo znam da mi je pre brzo počeo zvoniti mob a to je bilo 9,15 zove me sestra idem li sa njom u 11 kako smo se dogovorile platiti pogrebno u Radićevu . A joooj ja zaboravila na to ...rekla sam da idemo ,a jedva gledam. Baku sam naravno morala u 10 buditi ha ha ha jer je morala nadomiriti svoje buđenje u 05. Sve na brzaka složila, stavila kuhati ručak, evo već se bliži 11h moram biti na okretištu jer me sestra čeka . Ugasila nedovršeni ručak odjurila do okretišta - ušle u tramvaj koji najednom s kvatrića umjesto ravno skreće lijevo prema placu - niš , sišle stanicu prije Branimirovog placa i naravno pješice po sparini skroz do Radićeve - jezik nam do poda,( oš od hodanja -oš od dužine )mokre ko miševi bez zraka upadamo u ured i hvala ti bože stolica naughty. Ja nikaj više nisam vidjela osim te stolice koja mi je svjetlila kao hrpa zlata ha ha ha . Sestra me uništila njenim brzim hodanjem, kukovi su mi se isčašili do tamo. Ona pak kao da ima ugrađeni TURBO , nemreš pratiti njen tempo- i naravno cijeli postupak natrag ..
E da sam znala išla bih ja NIKUD - kud moram plaćati da bi mogla otegnut papke još sam ih skoro i otegla zbog tog plaćanja od silnog hodanja ha ha ha ha
Ako imate sestru i kaže vam da idete s njom u CENTAR grada NE IDITE ako ne želite da vam otpadnu noge - neka ide sama nut


Moj kruhek koji sam ispekla za vrijeme teške izolacije smijehsmijehDugo nisam pekla kruh ali svejedno je ispao BELISIMO cerekcerek





Pozdravljam vas - sutra navodno opet sparno- ne idite nikuda ako ne morate mahmahmah


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.