11

ponedjeljak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA






Dobar dan ljudi !!!wavewavewave

Ja ne znam kako vi ali mene ovo vrijeme ne pere samo po kostima nego i po mozgu (ajmo reć da ga se nađe nešto malo naughty). Kod nas doma prijepodne je ovih dana nervoza u zraku pa se poslijepodne primiri jer se pojavi sunce i onda pred večer opet ispočetka ha ha ha. Da oči mogu šamarati ja mislim da bi svi mi doma imali crvene obraze . Mene prebaci vrlo brzo i u jednom i u drugom smjeru.. ali uvijek se odmah zalijepim za ovaj drugi jer moji prijatelji kao da osjete pa me bar jedan u tom danu nazove i razbije mi smijehom sve gromove i munje tako da imam sreće - a kad ne, onda i lijepa tišina je lijepa .Tad se puno toga može napraviti ha ha pa onda zaboraviš i ajmo daljeha ha ha ..Jedva čekam da se ustabili to vrijeme.

DOSTA KUKANJA ajmo mi u PRIRODU smijehsmijeh

U subotu smo imali VIRTUALNI izlazak u prirodu peći roštilj. Joooj kako nam je bilo lijepo cerekcerekcerek.Otišli smo na PIKNIK na naš BALKON.Nismo imali dekicu na podu jer se nitko s poda ne bi mogao ustati osim mog sina ha ha ha ,već smo izvadili stol iz blagavaone , ispekli roštilj i uživali u prirodi balkona i buci automobila ,tramvaja ,motora ha ha ha .Briga nas , nama je to bila priroda i društvosmijehsmijeh. Već smo jednom dok su bile stroge mjere isto imali piknik na balkonu tako da nam se to dopalo pa smo ponovili sa mojom sestrom u subotu.Ona je donijela preee fini kolač njami torta s biskvitom dolje pa voće i žuta krema, pa opet biskvit i šlag....joooj mene .Stavila je totalno malo šećera za probu i SAVRŠENO...kolač bomba,baš smo uživali i u klopi i u dobrom društvu.
Obožavam takva druženja- OBOŽAVAM.

S mjerama su popustili , ceste su otvorene odo ja na Rab ako bog da još malo JUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
Imamo razloga za sreću i veselje taman sjekire padale s neba jeeeeeerrr moja mala će dobiti seku ili bracu !!!!!Moja kćer je TRUDNAAA 2,5 mjeseca !!!! ETO i kako da pričam da mi je loše kad stalno nešto lijepo baci u zaborav sve ne bitno .


EVO SAD SLIKE PIKNIKA thumbup






sestra mi je donijela iz svog dvorišta i predivne bijele ruže cerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.