07

četvrtak

svibanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće svima dragi moji wavewave
Kako sam napisala u prošlom blogu ja idem u VIRTUALNOM SMJERU od kako je krenula karantena i korona pa potresi ne želim dopustiti strahu da ovlada doma našim životima,navikama , željama i moji me ukućani prate jer nemaju izbora ha ha ha
Joj koliko je teško ipak si složim u glavi da moram biti ludo-šašava da sve u svom životu što mi se događa probavim a da ne prošvikam . naughty
Idem iz normalnog u ludo i obrnuto da nitko ne može skužiti da li sam doista luda lud ili sam ipak toliko normalna da povremenim tikovima koji me prebace skočim u drugu dimenziju koju ni sama nekada ne razumijem. To je dimenzija tolike snage gdje prkosim bolovima.,uvijek si zadam zadatak da kad me boli kao npr danas desna ruka, da baš radim u inat nešto, a danas je to pisanje - jer ako me boli nek me onda boli s razlogom a ne iz čista mira s obzirom da je moj život kaos pokušavam složiti svoje kockice na način da mi sve štima u glavi pa se služim svakakvim prevarama svoga mozga .Za sada to nekako funkcionira ali graniči s ne mogućim stanjima -bože sačuvaj mene od mene same a ljudima oko mene daj snage da prate mene i moje ludosti nut.
Dakle nakon izlaska u restoran idući izlazak je bio u TERETANU , nakon straha i jedenja treba skinuti masne naslage roflrofl.
Život je ono što si složiš u glavi, ja sam si ga složila da je u mom svijetu MOJ ne savršeni život savršen. Ja sam si lijepa,sretna i ŽIVA. Svaka kap rose koju promatram dok sam u Karlovcu za mene novi doživljaj , pjev ptica mi je muzika koja je svaki puta novo djelo naj savršenijeg skladatelja, cvijeće koje mi procvjeta ovdje na zagrebačkom balkonu ili u Karlovcu mi daje nov udah predivnih mirisa a latice podsjetnik da je nježnost dodira divan osjećaj jer imam nagon da moram dodirnuti te latice koliko su divne, dobri ljudi koji me okružuju daju mi snagu i vjeru da sam potrebita ovdje i zato ne odustajem... dobro uvijek pobjedi zlo i ništa ti u stvari ne može uništiti tvoje uvjerenje ako vidiš sve te elemente oko sebe.
Ljudi veselite se svakom danu kada se probudite jer svaki je divan samo ga treba pogledati sa svoje sretne perspektive.

PRIJE KORONE U KARLOVCU SAM SE BORILA SA STAROM KRUŠKOM




KORONA ČETVRTI TJEDAN




I DOK IMA PČELICE DA TE UPIKNE UVIJEK SI U SNAZI, OVO JE MOJA PČELICA cerekcerek




Budite mi zdravi i sretni cerekcerekmahmahmah

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.