28

utorak

travanj

2020

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dragi moji cerekcerekcerekcerek

Više od sat vremena se ja mučim da uđem na svoj blog jer naravno zaboravila sam proces kam kud i eto me - uspjela sam . Jupiiii !!!

Hvala vam svima na brizi i čestitkama svih proteklih blagdana. Sve lijepe želje također i vama svima želim jer za lijepe želje nikada nije kasno …. u mom ste srcu jer da nije bilo vas meni u ključnom trenutku tko zna što bi bilo sa mnom jer trebale su ići moje riječi iz mene a da ih ne moram izgovarati glasno a da me se čuje…
Svi ste mi cijelo vrijeme bili u mislima ali jednostavno kako sam ušla u neku silu slabe cirkulacije mozganut ( mada nikada ni nije bio baš nešto scirkuliran )- valjda stres uzeo danak pa totalna blokada - nisam jednostavno mogla od sveg pustiti se sama sebi.
Nadam se da ove nedaće koje su nas snašle nisu vas jako prestrašile i da ste svi dobro i da svi imate krov nad glavom.
Imam vam toliko toga za reći da je to bolesno nut, ali moram polako jer ću opet kao poplava sve nadrobiti zbrda zdola i naravno trebam se i sjetiti, niš nisam bolja s memorijom naughtyBrzo pamtim a još brže zaboravim što je ponekad fenomenalno ha ha ha
Jako sam se molila za sve vas... doista jesam da mi budete dobro, zdravi i vidim da ste mi tu.Krenula sam milion puta prema svom laptopu i onda ga samo zaobiđem
Dragi moji Blogeri cerekcerekcerek hvala vam na strpljenju ali mozak nije dao da se pomaknem sve ove mjesece …Došao potres zviznuo me bogovski i evo me,... zvuči to bolesno ali nisam ni ja zdrava lud
Volim vas , eto opet ču vam dosađivati a kaj mogu, ja fakat ne znam što sa mnom mlati , kao da zaspim i onda se probudim puna energije dok opet ne zamrem … čudo jedno… ČUDO !!! sama sebi se ne mogu načuditi koliko nisam svoja roflrofl




mahmahmahmahcerekcerekcerek





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.