15

petak

studeni

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dobri ljudi cerekcerekcerekwave


Kako sam ja -ja- onda znate da se baš i ne pridržavam 100% svega rolleyes čim mrvu osjetim da mogu eto me u nekom mom filmu gdje mogu a u stvari samo si zakompliciram život..nut
U glavnom, doznala sam danas jedan recept koji možda ne znate a može vam možda pomoći .

Kad vas napadne hunjavica, pa ona tresavica , kašalj i tak to sve kaj vodi u prehladu dobro je oguliti koru od luka staviti u vodu koja kipi ( kao kad hoćete obojat pisanice na istu foru) i dodati list lovora - kada to zakipi pustiti da odstoji poklopljeno i onda popiti s medom . Tako to piti i s time potjeramo prehladu.

Toliko od mene …
gogoo ti si mi došao u misli kad sam za to čula wavethumbup


uvijek vrijedi ona stara - bolje spriječiti nego liječiti -
mahmahmah cerekcerek

ovo mi je fora pa sam morala dodati haaa haaa haaa

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.