07

četvrtak

studeni

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

dobro jutro wavewavewavewave

Danas tj sad već jučer- sa kime sam god razgovarala bio je umoran i nije mu baš bio neki dan.To je taj prelazak gdje krene brzo noć i mozak čim vidi mrak stvori umor .
U utorak sam bila na Onkologiji na kontroli... tablete više ne pijem jer ne mogu zbog užasne glavobolje, mučnine i bolova u trbuhu. To su druge koje mi nakon par mjeseci korištenja isto ne odgovaraju. Moj onkolog mi je jasno bez rukavica rekao da s obzirom da imam takve pojave problematika se otvara. Te tablete u stvari sprječavaju te ostatke stanica karcinoma da se izrode. Ako se i pojave tablete im stisnu šamar i one se povuku u svoje kućice. One ipak ne odustaju i pokušavaju uloviti trenutak kad tablete ne gledaju u njih da ipak šmugnu i stvore svoje carstvo. Postoje još neke treće tablete koje se zovu Eksemestanom ... probat ću još s njima nakon pauze koju ću sad po preporuci napraviti od mjesec i pol . Taman pred Božić počinjem piti. Nije baš fora to čuti i znati ali sva sreća da sam postala zaboravna pa se ne budem mučila s tom novom spoznajomsmijeh
Ujedno kad je pogledala ostavštinu zadnje operacije nisu joj baš ružice išle iz očiju no- ne idu ni meni ali što ćemo sad ? tak je kak je- bitno samo da ne eksplodiram negdje po putu .Po novom ne treba mi ogledalo ha ha ha ako si želim popraviti šminku ja samo dignem majicu i moja umjetna staklena cica je toliko staklena da se mogu vidjet u njoj , blagi užas nono.
Koža mi je sve napetija i sve bolnija i ako se naglo nekaj ne opusti teško da ću dočekat 12-ti mjesec do kontrole . To izgleda kao bomba koja čeka da joj netko dirne krivu žicu i BUUUUM!!!! odošsmo mi u atmosferu ha ha ha .Ali ako ništa, barem ovi moji spasitelji od kompresijskih rukava mi super pomažu- kad krenu naticati i boljeti ruke ja to navučem i onda sam do navečer mirna, toliko mi super pomažu da sada čak ni ne nosim svaki dan . dr kaže da trebam mirovati a ja koristim svaki dan kad me manje boli za hodanje i usput po doma svašta imam za raditi. Tako me zna zaštihati da se sva pokočim pa preležim većinu dana i napravim samo ono što moram oko bake. U zadnje vrijeme i to dosta često ulovi me grč gdje je desni bubreg- to nikad prije nisam osjetila. Kužim kad je grč noge u listu ili stopalo ali ovo mi je bome novo iskustvo i koma je za poludjeti. Zašto do tog dođe nemam poima to valjda samo ja mogu. Nalaz od dezintometrije je za sad ok imam osteopeniu još nije osteoporoza što je super iako me kosti rasturaju, D vitamin piti i unositi hranom.U nedjelju sam se super provela muž i ja smo išli prošetati gradom i baš nam je bilo ludo, imali smo lijepo vrijeme i volju za hodanjem- čak smo 8 sati proveli po vani , bome nije to ni malo s time da smo možda samo sat vremena sjeli na kavu .
Moja mlađa kći nam je pošemerila danas tj jučer planove pa smo se s njom našli na kavi nakon njenog posla .
Događa se svašta nešto i lijepo po malo - sretna sam što mogu išta .Lijep je taj naš život,...

evo malo nedjelje



i današnji čvenk



micica pere zube



i odoh spavati jer ujutro bu baka inače budila mene naughtynaughty

laku noć dragi ljudi mahmahmah



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.