07

subota

rujan

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOBAR DAN SVIMA wavewavewavecerekcerek

Danas ide više slika od pisanja... hvala vam svima opet i opet i opet !!!!!!cerekcerekcerek DOMA SAM JUPIIIIIIIIII !!!!!!!!



Ovako je krenulo šareno i sve što je na njima to sam ja kada se sve poveže roflroflrofl... pa čak i luda mačka koju imam je tu





onda moja sretna pratiteljica zečica od moje Mie i prsten na njoj iz gospodara prstenova od mog mlađeg sina naughty



PA SU MI DVIJE DIVNE ŽENE PODARILE OD SRCA DA ME ČUVA- ... HVALA VAM OBJEMA JER ME JE DOISTA ČUVALAcerek



išlo je polako ali išlo je pjeva



prvo ugledala OVO




nakon par dana slikanje i provjera da li se vidi moj lik na slici da budem ziher roflrofl- vidi seeeee jeeeej !!!



prvo čega se sjetih ; OVA MALA ME ČEKA cerekcerekcerek



Nakon toga dani su letjeli iiii evo me opet - došla vijest da idem doma , ja presretna kao što se i vidi na selfiju smijehsmijeh




dojurio moj muž i ostavila sam iza sebe svojoj dr malo prirode da joj bude lijep dan kao i meni cerekcerek




DOČEKALA ME ONA ...cerekcerekcerek i njih dvoje cerekcerek



RODIO SE NOV ŽIVOT KOD MOJE KĆERI I NJENOG DEČKA NA BALKONU DVIJE GRLICE cerekcerek




SVE IDE KAKO ŽELIM JA I MOJI ANĐELI GORE I OPET RUKA LJUBAVI PRIRODE KOJA ME ČEKA cerekcerek




TO JE CIJELI TOK MENE..... čeka me puno posla volim vas cerekcerekcerek




IAKO VEĆ SVA RUPIČASTA I STARA MAJICA, IPAK NIJE IZBJEDLJELA RIJEČ - OPTIMIST-




wavewavewavewave još malo vremena i tu sam cerekcerek















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.