07

srijeda

kolovoz

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan dobri ljudi wavewavewave

zbog svega što me okupira pokušavam stići jedino pročitati postove koje pišete - imam relaciju Karlovac- Zagreb i obrnuto jer izgleda da ova godina to traži od mene.Ujedno i obavljam pretrage tako da sam umorna od svega kao pas a i ovo vrijeme s puno vlage uzima svoj danak i moj reumatoidni artritis je vesel jer radi na razmještavanju mojih košćica blabla-
Nazvali su me iz bolnice i odgodili operaciju za 23 .08. jer nema moje dr a ja želim nju jer ako i ne uspije barem me operira dr koji mi je super smijehsmijeh imam te paralelne bitke koje me iscrpljuju ali ... ALIII ....tu su moji Anđeli čuvari koji naprave takvu atmosferu da s guštom podnosim sve te nedaće smijehsmijehsmijeh
U subotu su mi poslijepodne došli klinci u Karlovac (njih sedmero naughtynaughty moj sin i njegova cura,moja kčer i njen dečko i od sina 3 prijatelja i bilo je luuudooo!!! luuudooo!!!
Djeca koju znam od kako su bili mali piceki a sada su predivni mladi ljudi. Prvo dok smo se kriš kraš ispričali kaj kod kog ima pa onda nakon toga odmah oni krenu s dogovaranjem za neku igru , prva je bila UNO koju je donijela moja vrtirepka a zatim nova koju je kupila mala od mog malog smijehsmijehsmijeh
Igra ALIAS igra se u paru izvlače se kartice i onda opisuješ pojam koji je zadan ali ne smiješ upotrijebiti korijen riječi. Luda igra , za krepat od smijeha jer ak imaš lošu sreću zapadne te i dodatak kao npr da moraš objašnjavati a paralelno moraš biti ispod stola i raditi radnju koju kartica dodatno traži( npr mjaukati) ha ha ha ha .Bome do 23 h smo negdje to igrali a onda naravno samo su svima njima zabljesnule oči i ide se na piće u centar- ja sam htijela ostati doma s Leom i..... ostala sam naughty ... do 03 ujutro na fešti sa njima plešuć vani roflroflrofl.
jer su me napali da nema šanse da ne idem.Uglavnom, to mi je bio najluđi izlazak sa njima i takav provod da je bio samo smijeh,ples i atmosfera na 1000, sve kaj me boljelo išlo je udrugi plan jer atmosfera je pobijedila pjevapjeva .
Drugi dan išli smo na Koranu na kupanac- opet ludilo .... Uživali sui i uživali .... najluđe je bilo tamo na slapu -skakali su dečki i cure oš na glavu oš bombu- ma svega je bilo, i leo je plivao umočio svoje batrljke ha ha ha .Sreća da nas taj dan poslužilo vrijeme bez kiše- dok su oni uživali u kupanju ja sam ih slikala - za mene ove godine nema kupanja u rijeci jer je prejaka .Gledajući kako su sretni i meni je srce bilo puno cerekcerekcerek




Jučer sam obavila anesteziologicu i sad čekanje do 23.08.kad imam pregled i 26.08 je dan -D- ako me slučajno prije ne pozovu što također nije isključeno....
odo ja opet sutra u Karlovac smijehsmijehsmijeh- popakiram svoje mačketine i odošsmo mi u prirodu da im pokažem kako izgleda život na selu i kak izgleda miš, ptica , trava- :pjevanut:zujo - mislim da će vrištat kao i moj mlađi sin kad vide bubu ili miša haaa haaa haaa


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.