29

ponedjeljak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

dobar dan dragi ljudi wavewavewave
Danas naši pjevači pjevaju Oliverove pjesme...tko bi rekao da je već prošla godina dana da ga nema... Mene osobno a bome i mog supruga je toliko
rastužio njegov odlazak da smo danima oplakivali tog našeg divnog čovjeka... evo upravo njegova pjesma ; A KAD MI DOĐEŠ TI...samo slušajuć njegove pjesme oko tebe djeluje ta njegova poruka ljubavi.... i opet isti osjećaj kao kada sam doznala da je otišao na svoj put...iako je on ovdje svojim pjesmama ipak se osjeti praznina i fizička...



zato volite sebe i sve koji koji vas usrećuju i nazdravljam s vama da vas prati ljubav cerekcerekcerek







Moj muž bi isto to tako napisao roflroflrofl







mahmahmah





27

subota

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


DOBAAAR DAAAN SVIMA KOLIKO VAS IMA !!!wavewavewavewave

Prvo bih se svima vama zahvalila što poklanjate svoje vrijeme na čitanje mojih dogodovština i naravno na pre lijepim riječima da vas nasmijem s ovim mojim ludilima što se događaju . Dakle s obzirom da 09.08. idem na operaciju nemam poima koja je to već ,malo sam im žilava pa me pokušavaju omekšati ha ha ha - ne kuže da je moja godinica proizvodnje bila prije ohohoo i da bi prije opanak mogli prožvakat nego mene haaa haaa haaa .Eto, zato vam ja tako ovih par dana pišem da prenesem svoje doživljaje jer ne budem tako skoro mogla , a isto tako možda im zafali gore četvrta za BELU pa me pozovu- ne predvidivo je sve .U svakom slučaju radujem se i ovom i onom tako da kam god da odem meni dobro roflroflrofl

Napisala sam vam da je bilo otvorenje bazena i da bilo je naughtysmijehsmijeh
Taj bazen je imala čast otvoriti Mia . Šteta što nije plav da bude bolji osjećaj ali kaj je tu je ne možemo imat sve ha ha ha .Ugrijao se za nekih 5 min jer je užasno jučer bilo vruće ovdje u Karlovcu . Bacila bi se i ja k njoj ribice ali od silnih patkica i napuhanih flamingova nisam uspjela roflrofl, zato sam ja sa strane lagano pijuckala ovozemaljski GIN-TONIC- lažem...niam lagano neg brzo- pa vruće je ljudi moji - to se ugrije taj čas wink



eh , evo prizora tog diiivnog bazena thumbup



jelda da je šteta kaj nije plavi ? roflroflroflrofl evu tu vidite prizore silnih patkica i ogromnig flaminga, ah ne vidi se mala je bucka pa se od nje niš ne vidi roflrofl. Mia se toliko umorila od sveg tog da je zbrisala van ha ha ha - nisam lagala da se ugrijao za 5 min

otišle se malo sakriti



kad su došli starci otišli smo u šetnju kod Korane - ima za klince super park



Tako je završio taj dan, a danas sam bila glavna kuharica nakon dugo vremena


naravno tu je i moj zaštitar koji se odmoran probudio danas i obukao svoju radnu odoru da bi me budnim okom čuvao NE smijeh


ovo je bilo laganini od mene , malo sam vas prevarila (možda) što se bazena tiće naughtynaughty
Evo još malo mog cvijeća i odoh...nemam više ništa... ostadoh bez događaja samo su mi ostale bolne kosti ha ha ha ( tko zna kakva bi juha bila od njih ? hm...)njaminjamiroflroflroflnajvjerojatnije bi bila šuplja ko i one ha ha ha






što god mislili ,volim vas sve i želim da mi svi budete zdravi i sretni mahmahmahmahcerekcerekcerekcerek

























26

petak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobar dan svima wavewavewave

Evo mene opet roflroflrofl ja sam vam ko bumerang baciš me vratim se,opet me baciš i ja se opet vratim smijehsmijehsmijeh
Najavila sam da ima još nešto što mi se dogodilo u Zagrebu kad smo se vratili iz Karlovca- nisu me opet napale tinejđerice sa uzavrelim hormonima ha ha ha . u glavnom kad vidite da se prema vama voze HORMONKE zaskočite ih i gurnite skup s biciklom roflroflroflrofl ŠAAAALIIIIM SEEEE !!! ( ili možda ipak NE.... ha ha ha nećete nikada doznati naughtynaughty)
Ajmo mi dalje postajem opasna po djecu smijehsmijehsmijeh
Došli mi doma iz Karlovca dočekao ne moj sinko a ubrzo je hm........ DOBICIKLIRALA njegova đevuška - hi hi hi ne mogu si pomoći, čim spomenem bicikl sjetim se hormonki ( mora da imam traumu )
Ok, i tako muvam se ja po stanu, mislim da sam si išla napraviti ness u kuhinju i vratim se u boravak da sjednem u bakinu fotelju( curica se mangupira po zagorju- ima i ona g.o.)dok vlasnikce nema miš kolo vodi što znači da ja koristim njenu fotelju dok je nema.
I sad vidim ja da me ovo dvoje bulje kao dva MERKATA ali niš ne kužim, vidim neka plava papirnata vrečica na fotelji, prvo kaj mi je palo na pamet je da je moj tuljan od sina opet bio u šopingu i samo zafitiljio vrečicu na fotelju kao i inače., progunđam; čije je to? a mala od mog tuljana prosikće; Tko sad tu sjedi njegovo...OPAAAAA !!!!! ona mi je tu stavila, znači nekaj od nje i znači moje ZAAAAKOOOON !!!! ( to mi je odmah protutnjalo kroz glavu smijehsmijehsmijeh)
prvo kaj sam pomislila je da mi je opet donijela od njenih domaći med koji je tak fini ali pre šmensi vrečica hm.. kad sam primila vrećicu bila je ne samo lijepa nego i lagana.... ok nije med kaj mi je donesla onda ??? kad ja okrenem vrećicu a imam bome kaj i za vidjeti eekeek... vidi ona da sam se uzvrpoljila oboje se onak smješkaju i vidim jedva čekaju da otvorim- uz to mala progovara ajdeee, nije nikaj strašno,,,, nooooooo....

hm.... sama slova su me zašokirala - kaj vas nebi ???? e pa mene jesu nononono




a unutra ...... mala kockasta kutijijca i jedna duguljasta, znoj me oblio -TAAAA-DAAAAAA!!!!!!



Dobila sam od nje narukvicu i privjesak SWAROVSKI- dobila sam 3 u 1 valung od šoka,veselja i emocije- aj pogodite kaj mi se tad dogodilo?????
pa rasplakala sam se OPET!!!!! nisam se još oporavila od tenisica i cekera i onda me ova mala zakuca ko LeBron koš....
Nisam znala da li da je prvo izljubim ili da uzmem sve to i pobjegnem jer kaj ja znam možda kaže da se šali da je njeno roflroflrofl
odlučila sam se da ću je izljubiti a ako dođe da nije moje onda ju čopit u kravatu i onesvijestit je - ali bilo bi glupo da ima slovo G kad njeno ime počinje sa A i tak .... MOOOOJEEEE JEEEEE!!!!!
Izgleda opako, odmah sam slala svojim potomcima ( pol zagreba koliko ih je ) i oduševljenje sa svih strana - doista po mom ukusu, fakat - JA- , ni sama si ne bih uspjela tako fenomenalnu naći... kužite?? kužite??? hvalim se ko luda a nisam vozila bicikl roflroflrofl
JUUUUPIIIIIIII !!!!!!!!!!! cerekcerekcerekcerekcerek OVO SAM NAPISALA SVE U JEDNOM DAHU - i dalje sam hiperaktivno super sretna zbog poklona cerekcerekcerek

Nisam gotova naughtynaughty sorry, kaj vam ja mogu, idemo dalje nemogu ja čekati do sutra zujo

Dakle ova moja mala mlađa otišla je s dečkom na more na destinaciju DUGI OTOK jer tamo je ludilo od birceva,diskača , partijanja, tamo vam idu svi kaj imaju 20 godinica nononononono
Opasno su zabavljeni tamo NE smijehsmijehsmijeh, ali nema veze bitno da su lijepi, imaju osmijeh od milijun dolara ma tko ih nebi volio smijehsmijehsmijeh
Ona je savršena kaj se ne vidi ??? a na kog je on takav da mi je znat? kaj je vidla u njemu ? haaaaaaaaa haaaaaaaaa haaaaaaaa



MUŽ ME SPRDA PRED ĐECOM nut



IMA JOOOOOŠŠŠŠŠ !!!!!
ali to ću sutra smijehsmijeh
moram vam pokazati kako sam stavila naš bazen u opticaj i kako se moja mala princeza bučkala u njemu s mijijun gumenih patkica i šlaufova onih ogromnih i kako se voda u bazenu jučer ugrijala u samo par minuta a OGROMAN JE - bome smo se uvalili u nevolje , samo mi je žao što nije muž nutra dao plave neg sive pločice.... nemrem sve dobit , kužim,kužim...

Sutra party za ekipu s koktelima oko bazena -


HVALA VAM SVIMA NA LIJEPIM RIJEČIMA JAKO STE ME OBRADOVALI cerekcerekcerek
mahmahmahmahmahmah











25

četvrtak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOBAR DAN SVIMA wavewavewave

Ja sam ko torba, samo šetam amo-tamo, još se nisam ni pošteno ugušila u kipućem Zg-u a već su me putevi dohajali u Karlovac. Najbolji su nepredvidivi događaji ( hm...ziiiheeer - sad sam se sjetila da i nisu baš ha ha ha - ispričat ću vam pa budete vidjeli da mi je jezik brži OPET od onog mozga koji je kod mene ishlapio).Ok, ima i dobar nepredvidiv događaj a taj je da mi je došla mala liliputanka u KA i imamo jednodnevno i jednnoćno druženje ( jednonoćno smo odradile još nam je preostalo ovo drugo). Toliko sam bila vesela što su došli da sam spavala samo jednu ćuku- ta mala bu me zaštihala cerekcerekcerek.



Koji batak ha ?? roflroflroflcerek

Ajmo sad na nepredvidivi događaj koji ... a budete pročitali smijehsmijeh

Dakle najbolje je da si ispečete kokice da imate kaj žvakat dok ovo čitate ha ha ha

Idem ja jučer iz bolnice i fino se mala dovezla tramvajem do našeg dućana, lijepo ja laganini prelazim cestu i hodam prema doma kad prema meni se na biciklima voze 3 curice svojih 12-13 godinica (HORMONKE) smijehsmijehNa prvom bicu njih dvije_ jedna vozi drugu na volanu i lijepo se one približavaju prema meni , kad ova micica kaj sjedi na volanu izvuče pištolj na vodu pogledamo se u oči i mrtvo hladno hormonka potegne i zalije me posred njuške po naočalama i voda mi niz gubicu fino curi i ja skinem naočale,okrenem se za njima a one laaaganini produžile ( fakat totalno sporo kak su i došle do mene ) i kull kao da ništa bilo nije- ja bez teksta u nevjerici a ova druga iza njih solo na svom bicu također kulerski lagano vozeći nabacila mali smail i polagano me prolazi...
ŠTO REĆI?? ništa...
majku im j...m trebala sam se zatrčati,srušiti ih s bicikla i cipelariti dok im zubi ne ispadnu i pločnik ne bude pun krvi( to je za scenu nekog od TARANTINOVOG FILMA) pjevapjeva a aa jeste agresivniiii smijehsmijeh
A druga varijanta je ;
lagano pogledah i pomislih;- Ah, fino me osvježila ta mala hormonka jer vruće je za popizdit i nastavim dalje prema doma...
Eto ova dosadnija varijanta je prevladala roflroflrofl
KAJ??? pa nisam se snašla!!! prestanite jest kokice ha ha ha

Sad idemo na vikend prije gdje sam ja bila herojka i to bez plašta - obična vulgaris herojka ljestvičarka roflroflrofl
Taj dan trgale me koske (subota) i kaže meni moja domačica (muž) idemo u KA? ja onak sva u komi, nemrem se ustat, bole zglobovi na najjače kažem; čekaj malo ne znam... kad pikne me neki bog nakon 5 min i ustajem ja i kažem ;DA, idemo (ovaj moj me već po malo odgovara) no međutim ja moram ić i točka. Došli mi na našu destinaciju, kućanica odjurila u garage po kosilicu da je zamijenimo i nosi on nju u rukama i neki bog se zakoprca njemu pred nogama i pita me da kaj je to sad... ja čorava isto vidjela da nekaj okruglo malo se zakotrljalo ni on to nekak izbjegne da ne stane na to na kad ONO.....eekeekeek




Mali picek ispao iz gnijezda (klaun vrapčić)cerekcerek
AAAA jooooj !!!! sva sam se uzvrpoljila brzo uzela to malo stvorenje, gledala mu batke i krilca i očerupanu guzicu na kojoj nema još ni perja da vidim da li je čitav. Frajer je pao s 5 metara ko kruška iz našeg krova.. Stavila ga u pap. ručnik i gledala ga ,pričala mu, dragala ga malim prstom po glavi i nakon 2-3 min otvorio je oči i pogledali se mi onak ko supermeni i već sam se vidjela kako se penjem na lojtre. S obzirom da smo trebali trčat u duć. zamijenit kosilicu jerbo se zatvara njega sam zamotala u papir i ostavila u kući na stolu.Vratili se doma nakon 1 h i trk po malog manijaka i muž popizdio da kam bum se ja penjala na 5-metarsku lojtru jer me bole kosti a i bojim se visine - no međutim tak mi adrenalin radio da sam zagrizla taj papir u kojem je bio glavni glumac samoubojica i popela se skrozdo krova i tutnula ga u gnijezdo i taj mali očerupani picek je još i sam napravio par koraka u to gnijezdo tak da sam mu vidjela golu rit kak odlazi u nutra ha ha ha .Spustila se ja dolje sva sretna i sad valjda bu mu mama došla... nije nas bilo sat vremena--- nakon 15 min ide mama u gnijzdo sva se raskokodakala od sreće i odmah odjurila avanturisti po klopu i u sekundi se vratila u gnijezdo...mislim da je kad je prvi put ušla vikala na njega nešto u stilu; Pas mater kaj te ne smijem ni sekundu ostaviti samog odmah mi stvaraš probleme !!!!i onda ga izljubila jer je živ

roflroflroflrofl

ETO LJUDI... sama čuda mi se događaju i to nije SVE... kad sam se vratila u ZG pak se nekaj dogodilo ali to ću vam sutra napisati ak mi prsti danas ne otpadnu... kak je krenulo ko da bum u vrečici završila roflroflrofl

I JA MIJENJAM AK IMA NETKO smijehsmijeh




Oprostite mi , ovo danas je sve jače od mene bilo - ha ha ha









23

utorak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

DOBAR DAN DOBRI LJUDI wavewavewavecerek



Od kako sam stigla s Raba borim se sa svojim bolovima ( kojih tamo nije bilo bdw ). Jedva danas zahvaljujući mojoj djevojčici koja me izmasirala od nožnog prsta do vrha glave hodam jer sada naspram proteklih dana od kada sam došla je ova bol mala beba.Sad sam ko leptirič koji koristi nožice a tu i tamo zamahne krilima pa opet vidim sunce u tom tunelu mraka, a prekjučer sam bila šišmiš koji je vidio zvijezde ( od bolova ) i za dlaku sam se izvukla da nisam završila na hitnoj jer moj dragi je već s jednom nogom bio prema bolnici.Suza je suzu gonila a moj alfa mužjak je strpljivo do pola 2 u noći masirao te moje bolne kosti s masažerom i spasio me .Eto,... pa tko ga si nebi uzel za po doma ?? Bome i on mora bit sretan kaj mu fali sa mnom? Lijepo mi može masirati truplo, pa mi kuhati, pa čistiti- da me nema ništa to nebi znao raditi, bar znam ak otegnem papke da nebu gladan i da mu bude doma čisto,oprano,speglano roflroflrofl

Eto, jedno riješavaš drugo te napadne i po medicinarima to je normalno da nam kosti budu ko švicarski sir s hrpu rupa- opet tablete svake fele- ak niš do sad sam bila plutača na moru a sad sam turbo plutača.Moji ne moraju trošit lovu na one stvari za napuhavanje, kakvi mrtvi flamingi,labudi i te spodobe kad imaju mene hi hi hi hite me u more bace se na mene i plutača samo takva ha ha ha - ak se nađu u morskoj nevolji pa ožedne od mene bar imaju koristi jer kad me probuše imaju pitku vodu ( dve vrečice su ipak dve vrečice ) roflrofl
Isuseeee to je tak kad ti izgori mozak tj kad poglatki ha ha ha
U svakom slučaju moja predoperacijska morska avantura je završila,... nauživala sam se naše male princeze ali i dalje mi jako nedostaje- tako je sva vilinska da još uvijek imam njenog vilinskog praha po sebi.


Evo malog priljepka, stisla se uz mene - cerekcerekcerek BEBA DRŽI BEBU cerekcerek




Moja starija mala i njen dragi kupili mi ceker koji sam si tražila po zg-u a nisu imali poima da si to želim cerekcerekcerek





PA DVA MUŠKARCA I KOLIJEVKA smijehsmijehsmijeh




PA DVA MUŠKACA KOJI POIMA NISU IMALI KOJU SPAČKU SPREMAM, BEBOMANI ha ha ha



MOJ SIN MI PRIUŠTIO HODANJE PO OBLACIMA... bome mi izbio opet suze ,.. da ču ja dobiti tenisice od njega ni u malom mozgu nije bilo te najave ni mogućnosti ( valjda jer je glatki)smijehsmijeh



IZVELI ME NA 2 KONCERTA - PETAK KEDŽO a SUBOTA MASSIMO- ljudi moji koja divota ja ne znam što bih rekla ... ma nešto famozno a Massimo... koji je to umjetnik, ma svaka nota prolazi kroz svaku njegovu molekulu tijela .... bezprijekoran koncert - nešto očaravajuće...


Eh s obzirom da je Massimo ipak miljenik nas u tim divnim godinicama morali smo si nabaviti micicu roflrofl, pa dobra rečenica od BR 1, sve će vam biti jasno kad vidite slike naughty




Naš Leo je postao manga jer je bio na oba koncerta s nama- sad kad hoda po Zg-u i susreće frendove bome im ima kaj za pričat ha ha ha



pa sam se malo naslonila na jahticu i nećete vjerovati odgurala je pol metra nononono i nadobudno je vukla natrag ( jer zeleni u glavi mi je rekao ; čuj ak je možeš gurnut možeš je i povuć natrag ha ha ha - budaletina ) spasio me muž da ne odem za njom u more



OVO MI JE DALO ELANA ZA POVLAČIT JE NATRAG smijehsmijeh



to je bio morski dio za danas a sutra kopno... bila sam i heroj na kopnu samo da znate naughtynaughtycerekcerekcerekcerek

NEKAK SVE VODI PREMA OVOME haaa haa haaa





mahmahmah žao mi je što toga ima tonu ali tako vam je grah pao finocerekcerekcerekcerek














14

nedjelja

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA



SVIMA ŠALJEM PUNO POZDRAVA A OVO JE OBEČANJE DA MISLIM....cerekcerekcerek

04

četvrtak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće dragi ljudiwavewavewave
S obzirom da provodim vrijeme s unučicom 100 na sat jer kćer i zet rade onda znate kako mi je - uživam-
Tako je to s tim malim vilenjacima koji nas vrate u naše mlade živote i onda nema druge nego samo biti sretan. Nas dvije solo popodne imamo plan i program koji si same slažemo i dakle program se zove - BJEŽ TE LJUDI MI UŽIVAMO-. Krenula je mala vilenjakinja na privikavanje u vrtić po 2 sata dnevno. Danas joj je treći dan i točno se vidi promjena na njoj. Frajerica se okuražila i sad misli da može sve ha ha ha . Najmanja je u grupi i sva djeca je grle i ljube jer ona jedina puzi a usput šalje svima puse tako da je mala pustila svoj vilinski prah i sve ih omađijala - tete kuharice izlaze van pozdravljat tu našu malu kad ide doma, tete čistačice i ostale tete vrtičke. Mala zna znanje,sve ih je omađijala i svi su ludi za njom- nevjerojatno. Danas smo je našli vani kako se drži ručicama za pletenu ogradu od vrtića i maše , šalje puse svim roditeljima koji dolaze po svoju dječicu- što je najbolje u toj cijeloj priči i svi oni njoj mašu i osmijeh im od uha do uha.
Danas smo opet išle sa drugom bakom i tetom na plažu - bilo je ludo-mala puže u more,more joj ulazi u usta ona ništa ide i dalje- onda se zapići van na pijesak, pa pijesak malo u usta a malo razrošta s grabljicama. Točno se vidi da je morska mala, djeca okolo plaču a ona drito u more bez da se stepe- sa smiješkom ulazi bez predhodnog namakanja -Mislim da bu ona ubrzo postala vragolasti Denis , sve smjernice vode prema tom roflroflrofl
Ja i dalje plivam, i dalje su ruka i noga ok- dakle plivanje je zakon za limfe koje se zezaju a nema ih.To je lagani otpor morske vode kad plivaš i ruka razradi što treba i nema oticanja. Dva dana nisam išla plivati i odmah se počela ruka buniti ali začepila sam joj gubac jučer i danas a možda ću i sutra ako će druga baka i teta imati vremena.

evo da malo podijelim naše uživancije s vamacerekcerekcerek VRTIČKA OD klopanja plastelina cerekcerek




KUPILA SAM JOJ RUKSAK KOJI SJAJI- VIDI SE VALJDA I SA MJESECA KAKO BLJEŠTI smijehsmijeh I FORA DA JE DOBILA LIK SLIČAN ZA OBJESITI RUKSAK A DA NISMO NI ZNALI KOJI ĆE BITI NJEN - cerekcerekcerek





DO MORSKE VILENJAKINJE sa dvije babuške ( jadna mala što je snađe )roflroflrofl




čujem da u Zg ima zraka, ovdje se borimo a onda pljuskovi idući tjedan navodno dolaze i na more..


hvala vam svima od srca što mogu svoje veselje podijeliti sa vama cerekcerekcerekmahmahmah








01

ponedjeljak

srpanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veče dragi mojiwavewavewave
Kada bih vam ja barem svima mogla proslijediti svoju energiju koju osjećam od četvrtka vi bi svi bili zdravi i sretni...Toliko sam dobro odlučila što sam došla i NE prihvatila operaciju da je to geeniijaalnoo!!!Pa došla sam sa natečenim rukom koja me trgala u četvrtak već u petak nestala je bol a u subotu je nestalo SVE.Nema nit konstantne boli nit lude otekline,nit bola u nozi.Mislila sam da nema žive šanse da zaplivam u takvom stanju ali dogodilo se ČUDO- plivam ko velika i uživam Ż na sat.Ja sam ko ‹- ne mogu doći k sebi da me ne bole ruka ,noga i da ne moram stavljati zavoj. Što je najbolje imam krevet na balkonu i gledam u ovo divno nebo prepuno zvijezda..da barem kamera od mobitela to može uhvatiti da vam predočim...gledam u nebo i tako zaspim sa zvijezdama.Ma život je savršen,ovo nitko ne može platit koliko je neprocjenjivo bogatstvo imati takvu privilegiju za takvu uživanciju.
Moj mali Anđeo MIA je imala feštu koja je bila prekrasna.
Rođendan je bio genijalan,doista savršeno druženje - Djeca su dala sve od sebe da nam svima bude čarobno.Mia je kužila da je to njen dan i ne znam što bih rekla-riječ SAVRŠENO je toliko slaba naspram doživljaja tog dana .Ja sam ostala kod moje male slatkice i biti ću toliko dugo da na knap mogu obaviti pretrage za operaciju.

Puno vas sve pozdravljam,šaljem svima u mislima sreću i želim da budete sretni kao ja sada.mahmahmahcerekcerekcerek

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.