22

subota

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan ljudi wavewavewavewave



Joooj koje sam jučer imala šokiranje blablablabla - sva sreća da sam išla ne znam ni sama zašto u svoju sobu , nekaj mi je reklo da idem tamo i nakon sekunde čujem udarac u pod i jauk... majko mila baka ima sobu do naše i opala je … samo nebo zna kak je to uspjela u svojoj sobici koja nije tenisko igralište nego mala slatka soba dovoljna za nju . Jedva sam otvorila vrata a kako sam je digla to samo bog zna... umrla sam dva puta u minuti. Hvala bogu da je sve dobro prošlo i izvukla se samo sa malom čvrgom …
EVO JE NA PROMATRANJU U BORAVKU, joj mene joj









Ja sam napravila danas potez godine što sam poslušala svog mužjaka da odemo u Karlovac bez obzira na prognozu. Spavanje tj NE spavanje sinoć bilo je koma meni- zaspala u 6 ujutro pa se probudila u 7 i opet zaspala do 10 puknucupuknucu, - pravim se pametna i ne popijem tabletu za spavanje bez koje ne mogu zaspati i to je već 1000- ti put da eksperimentiram i uvijek isto- moraš imat falingu u glavi da ne kužiš da jednostavno bez tablete nula bodova spavanje... kaj da vam kažem... to sam ja munjena i gotovo.

Dobro, kaj je tu je moram se pomiriti sa sobom- ovdje u Karlovcu je čudo... Tu gdje smo mi malo oplahne kiša i odu oblaci svaki puta a malo niže dolje kilometar pada nehumano i tako uvijek. Tako da se uopće ne vodimo po prognozi jer to ne vrijedi tu gore za brijeg gdje je karlovačka bolnica .Sada je čak i prohladno, sjedim na stražnjem dijelu balkona i imam bome obučenu deblju trenirku gornji dio i zraka za razliku od Zagreba . Tko zna diše li se i tamo ha ha ha …

PROCVA LA MI RUŽICA, da nisam došla ne bi je vidjela kako je divna a ovo žuto to sam jednu stabljiku iskopala na jednom polju nedaleko od naše zemlje i to se nakotilo ko ludo ZZZAAAKOOONNN!!!!





Zahvaljujem svima na komentare za moje ručne radove pa evo još malo - ako idem na ŽIVCE s tim oprostite ali kaj mogu kad sam takva bezobrazna ha ha ha , preletite me to vam je najbolje nema druge


OVO SAM SEBI NAPRAVILA- umetnula sam lampice i onda uključim kada je božićno vrijeme pa je to prekokrasno MENI naravno ha ha ha




židovski svijećnjak me molila jedna divna gđa da pretvorim u kršćanski koja je sve živo naručivala da joj preuredim ili radim







DEKUPAŽ





čaša krakle tehnika







Eto toliko od mene za danas , baš sam nametala slika OPROSTITE to je bilo jače od mene cerekcerekcerek- PINKLEC spašavaj me … pretjerujem ha ha ha

Sve vas pozdravljam, nadišite se zraka jer su rekli da ide toplinski udar idući tjedan


mahmahmahmah


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.