19

srijeda

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA


Dobar dan wavewave


Danas od jutra mislila sam da mogu sve- ali baš sve, relativno rano ustala što je čudo i krenula raditi nešto za svoju dušu ,..Nakon par sati završila sam , upakirala dovršeno i automatski uzela torbu,obula tenisice i krenula da ću u dućan dok me sin nije zaustavio s pitanjem kamo ću... nisam ni skužila u tom svom svem što sam radila da imam bolove koji me pile po mozgu dok u hodniku nisam ugledala svoju ruku... eh tada sam postala svjesna boli, ta moja ruka nije moja - ona ne pripada mom tijelu... nezgrapna debela i nadasve bolna . Toliko se poduplala da me zateže koža na njoj , na prsnom košu … vuče me kao da se želi omotati svom mojom kožom koju imam...

Rado bih da stane... rado bih da ne natiče .. pa boli me zglob koliko vuče sve nekuda... da, splasnulo je raspoloženje...
I znam da opet ulazim u tišinu i ne pomaže mi rečenica "VAŽNO DA SI ŽIVA " jer ono što vidim u ogledalu nisam ja , to je neka zalutala žena koja traži nešto i ja joj ne mogu pomoći …
Gdje je moje ogledalo gdje ću vidjeti sebe ? ….. možda ga sutra nađem , ni prekosutra nije pre kasno- važno da je tu negdje...



Došao si tiho, ne najavljeno i uzeo moje tijelo
došao si i mahnuo sabljom tik pred mojim licem
koje si poželio pod svojim nogama a da ga ne takneš..
svoj dah smrti u meni otisnuo si
Sa smiješkom promatraš me postrance kako se borim
uživaš gledajući me kako se otimam i lovim svijetlost
Da...smiješno ti je jer znaš da tvoja je zadnja
i pobjeći ne mogu...
svjesna sam i znam ali ...
nećeš me tako lako slomiti …
na kraju ja ću pobijediti jer moj život nikada nije bio prazan....








Volite se , svaki dan prigrlite i iskoristite na način da budete ispunjeni što više pozitivom cerekcerekcerekmahmahmah











Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.