13

četvrtak

lipanj

2019

VAŽNO DA SI ŽIVA

Dobro veće wavewave

nešto me neće spavanje ovih dana....očito imam problem u glavi s odlascima u bolnice na preglede pa svaki puta isto- dan prije ne mogu zaspati.

Kako smo bili u Karlovcu i tamo je neki stari namještaj - moj muž je išao malo raditi reda u garaži i nećete vjerovati što je našao totalno zapakirano...pa tko bi rekao da će to opstati toliko godina u nekom kuhinjskom elementu ...ne vjerojatno doista...

- vraćaš me u rano djetinjstvo ti draga ženo sa zlatom posutim loknama …..





kupila sam si danas tako fora cvijet koji se zove ECHEVERIA i prvi puta ga vidim , doista je interesantan






- ne daj mislima da lutaju jer tvoja će noć trajati do jutra....

ovo mi je dobro došlo ;-)) da ubijem vrijeme koje je stalo kao i ovaj zrak oko mene






laku noć... već je krenuo novi dan koji me čeka ….


želim svima lijepe snove a ja idem opet nešto jesti … bademi - eh to je mudra odluka...




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.